czekam na wypowiedzi
Turbina KKK K14
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Turbina KKK K14
Zamierzam założyć do PGT turbinę K14, Może mi ktoś napisać coś o niej lub wyjaśnić znaczenie tej mapy. Czy jest ona lepsza od serii IHI i można na niej więcej dmuchnąć od serii?? Któryś z użytkowników ma ją chyba w UT.
czekam na wypowiedzi
czekam na wypowiedzi
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Kożystając z tej http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=43494
oraz tej http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm obliczysz sobie wszystko.
oraz tej http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm obliczysz sobie wszystko.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Obliczyłem wszystko według manualna(tylko czy dobrze)
Liczyłem to pod to "bezpieczne" doładowanie 1,2. Wychodzi że nie ma problemu przy tym doładowaniu, wstaje tak koło 3,400obr/min i ciągnie do końca o ile dobrze rozumiem mapę 
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Ja smigalem troche czasu na turbinie o 60% wiekszej a i tak byl zalany wozik , chociaz niby boost zdjalem o jakies 0.3 bara
EGT zegar sie przydaje jesli np nie bedziesz miec mozliwosci dostrojenia , albo ogranicz boost do jakis 0.6 bara ,chociaz przy takim booscie nie ma zabawy w turbo silniku odprezonym
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Panowie jeszcze mam jedno pytanko
Turbina po założeniu będzie miała wlot oleju u dołu-jest mniejszy otwór dlatego tak sądze, natomiast odpływ u góry. Słyszałem że może to mieć jakiś wpływ na smarowaniem olejem?? Turbo jest z iveco a tam wyjście z kolektora było skierowane do góry i dlatego teraz to tak wygląda a nie inaczej.
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss
