było kupić t3 pasuje jak ulałLui pisze:tak ze wszystkim jest, ile mi zajela niby bolt on zmiana na turbo T25, wszedzie pisza panie pasuje, a tu lipa a to akurator za duzy, a to przewodu w calym miescie nikt nie dorobi, a to ciezko to wlozyc itp itdDavid_KRK pisze: Weź pod uwagę że ludzie opisujący uturbianie silnika N/A zazwyczaj nie piszą szczegółowo o problemach na jakie się natknęli - chwalą się że skończyli i działa. Jak z nimi porozmawiasz na żywo, to często opowiadają ile to zajęło czasu, nerwów i pieniędzy.
1.3T do Seicenta??
-
hz10
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
-
Pele
- Obserwator
- Posty: 21
- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:15 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
kto powiedzial ze bedzie tanie ??David_KRK pisze:Z moich obserwacji (na żywo, u znajomych i po firmach które się tym zajmują, nie z opisów w necie) nie ma taniego i bezawaryjnego uturbienia, zwłaszcza jak to robisz w ogromnej większości sam i to pierwszy raz.
jak policzysz wszystko co poszlo na swapa tez tanio nie wyjdzie
www.ssgarage.pl lub forum.streetshadows.pl
koledzy uturbiaja Hondy jedna za druga i wsio gra, to wszystko kwestia nauki przede wszystkim na aucie swoim lub znajomych a nie klienta.
"(...) Jedz tak by kibicom zadrzalo serducho, wszystko z siebie daj byleby nie bylo glucho.
Bokami dla ludzi, dla ziomkow dla wszystkich prawdziwych, uwierz mi nie ma rzeczy niemozliwych ! (...)"
Bokami dla ludzi, dla ziomkow dla wszystkich prawdziwych, uwierz mi nie ma rzeczy niemozliwych ! (...)"
No Ty pisałeś że tańsze będzie wrzucenie 1.2 i uturbienie...
Wg mnie jednak swap wyjdzie duuuużo taniej, ale więcej będę wiedział w okolicach września
Kilka osób po przejściach z uturbianiem silnika założyło firmy i proponują taką usługę innym, tylko wtedy już zdecydowanie realniej patrzą na ceny i terminy. Tak jest w kilku przypadkach na centomanii, i podejrzewam że u hondziarzy też.
Ja cały czas biorę pod uwagę że większość chcę robić sam, zlecę tylko to czego nie umiem zrobić (spawanie). W moim przypadku to będzie pewnie dorobienie łap, uporządkowanie wydechu i ewentualnie garb na masce, jeżeli się okaże że jednak dolot wystaje
W przypadku dokładania turbo do silnika N/A musiałbym zlecić praktycznie wszystko, albo się uczyć na swoim - a tego wolę uniknąć. Jak patrzę na takie projekty home-made turbo na streetracing.pl, to niektóre się ciągną po 2 lata i lepiej...
Wg mnie jednak swap wyjdzie duuuużo taniej, ale więcej będę wiedział w okolicach września
Kilka osób po przejściach z uturbianiem silnika założyło firmy i proponują taką usługę innym, tylko wtedy już zdecydowanie realniej patrzą na ceny i terminy. Tak jest w kilku przypadkach na centomanii, i podejrzewam że u hondziarzy też.
Ja cały czas biorę pod uwagę że większość chcę robić sam, zlecę tylko to czego nie umiem zrobić (spawanie). W moim przypadku to będzie pewnie dorobienie łap, uporządkowanie wydechu i ewentualnie garb na masce, jeżeli się okaże że jednak dolot wystaje
W przypadku dokładania turbo do silnika N/A musiałbym zlecić praktycznie wszystko, albo się uczyć na swoim - a tego wolę uniknąć. Jak patrzę na takie projekty home-made turbo na streetracing.pl, to niektóre się ciągną po 2 lata i lepiej...
-
Pele
- Obserwator
- Posty: 21
- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:15 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
ja swojego zdania nie zmienie poki nie zobacze ze komus rzeczywiscie sie udalo, czego Ci szczerze zycze.
a poki co tylko sie utwierdzilem w przekonaniu postami Telo
a poki co tylko sie utwierdzilem w przekonaniu postami Telo
telo pisze:i tu ma Pele racje,drugi raz bym sie juz takiej przerobki nie podjął,łatwiej wrzucic 1.2 i go uturbic,ale skoro juz zaczalem to musze skonczyc.
"(...) Jedz tak by kibicom zadrzalo serducho, wszystko z siebie daj byleby nie bylo glucho.
Bokami dla ludzi, dla ziomkow dla wszystkich prawdziwych, uwierz mi nie ma rzeczy niemozliwych ! (...)"
Bokami dla ludzi, dla ziomkow dla wszystkich prawdziwych, uwierz mi nie ma rzeczy niemozliwych ! (...)"
wojti2001 pisze:z tego co czytalem do sc nie trzeba maski podnosic, do cc trzeba bylo garba robic, chociaz Yaninnya dal dol z 1.6 a gore z osprzetem z 1.3 i nie bylo garba, wszytsk ozalezy od lap silnikaSeweryno pisze:ale dokładniej niewiesz ile trzeba zwęzyć podłużnice / podnieść maske?DeviL pisze:Trzeba cos tam pociac , chyba maske tez , ale wejdzie , yankee ma do sprzedania chyba 1.3t z osprzetem (do obejrzenia w bielsku bodajze)
jezeli chodzi o maske w CC to jezeli sie dobrze ustawi silnik to nie trzeba zadnego garba robic,u mnie maska zamyka sie jakby dalej tam siedzial 1.1 a nie 1.3t
-
rosssssa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
robi wrażenie

Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa