IC w PGT

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

IC w PGT

Post autor: MARCIN »

Siema,zakladam IC z reno master i mam maly problem z chlodnica oleju niewiem jak ja zamontowac i gdzie bez odlanczania wezy tak aby bylo miejsce na waz do IC. Pomozcie moze jakies wskazowki bez wiekszych przerobek.
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
kornat
Aktywny użytkownik
Posty: 204
Rejestracja: pt maja 29, 2009 1:03 am
Miejscowość: Warszawa/Płońsk
Auto: Punto GT

Re: IC w PGT

Post autor: kornat »

u mnie jest tak:
Obrazek

kątownik przykręcony pod podstawką od aku, na dole podobnie, do wzmocnienia dolnego
mr2j
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT

Re: IC w PGT

Post autor: mr2j »

ja mam identycznie przykrecona chlodnice oleju do podstawki od aku
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: IC w PGT

Post autor: MARCIN »

ok dzieki za fote z chodica oleju
i odpowiedzi.IC zalozony
Załączniki
DSC02163 2.JPG
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
ODPOWIEDZ