Strona 1 z 1
krótka skrzynia biegów
: czw paź 12, 2006 2:48 pm
autor: sław
Witam.
W moim uniaku siedzi silnik N/A 1.5 MPI, który właśnie składam po lekkich modyfikacjach (mod. głowicy, wałek i coś tam jeszcze

)...
problem jest w zbyt "długiej" skrzyni biegów. oryginalna ma przeł. 3,353, albo 3,562 nie wiem dokładnie, ale wiem, że jest za długa

. Zastanawiam się, czy jakbym dorwał skrzynię z 1.3D (coś koło 4,1) to bebechy pasowałyby do mojej (cała skrzynia nie podejdzie na bank)... Ewentualnie jaka inna skrzynka by podeszła? lub może mielibyście jakieś inne rozwiązanie
Pozdrawiam
: czw paź 12, 2006 5:37 pm
autor: Lui
: czw paź 12, 2006 7:39 pm
autor: Pumba_bielsko
a jaki koszt jest takiej skrzynki do 1.3t
: czw paź 12, 2006 7:46 pm
autor: Lui
taki sam
: czw paź 12, 2006 7:57 pm
autor: yankee
czekam na kumulacje Lotto
Szkoda że cena tak bardzo zaporowa

: czw paź 12, 2006 8:15 pm
autor: jugo500
to ściema Lui je klepie w piwnicy ze skrzyń z CC 700 +synchronizatory od stara

Jak z nim zagadasz to ci taka ulepi za połowe ceny

: czw paź 12, 2006 8:54 pm
autor: sław
Lui pisze:6cio biegowa sekwencja, 13200 ojro, polecam
[/img]
hehe żartowniś... ja tu mam poważny problem, silnik w kawałkach, robota w miejscu... jakbym miał tyle ojro to.... ech
a tak na poważnie?
: czw paź 12, 2006 9:32 pm
autor: ziuzio
Poszukaj, było trochę o przełożeniach i zamienności części między skrzyniami Fiata.
A co do przełożeń, to musisz poszperać trochę w katalogach:).
: pt paź 13, 2006 11:12 am
autor: sław
tyle że przeszukałem już całą czytelnie na mojej uczelni i wszystkie książki i fiatach sohc i nie tylko.. w necie grzebię już trzeci dzień.. i nic
Może źle szukam, albo w złym miejscu. dlatego myślałem, że ktoś ruszał już ten temat i coś wie
chodzi mi o zmianę przełożenia głównego w mojej skrzyni tylko nie wiem czy wewnętrzna konstrukcja skrzyni z 1.3D jest podobna (nie sposób wydać 400 zeta na skrzynkę, żeby sobie leżała bazużytecznie)
a może orientuje się ktoś jakie przełożenia są w fiorino

: pt paź 13, 2006 4:10 pm
autor: F.R.O.C.K.
Az tak dobrze sie nie znam ale kombinowanie ze skrzynia z Fiorino to chyba nie jest zly pomysl. Kolega ma Poloneza Kombi z kratka i kiedys sie go pytam czemu on tak zwawo przyspiesza na co mi odpowiedzial ze silnik ten sam, tylko z racji tego ze samochod ma przeznaczenie dostawczaka/ciezarowego ma krotsze przelozenia. Fiorino to moze byc dobry pomysl

: sob paź 14, 2006 12:01 am
autor: ziuzio
sław pisze:tyle że przeszukałem już całą czytelnie na mojej uczelni i wszystkie książki i fiatach sohc i nie tylko.. w necie grzebię już trzeci dzień.. i nic
Może źle szukam, albo w złym miejscu. dlatego myślałem, że ktoś ruszał już ten temat i coś wie
Chyba mało dociekliwie szukaleś, temat był ruszany, szukajka nie gryzie

:
http://unoturbo.pl/viewtopic.php?t=363&highlight=
: sob paź 14, 2006 9:52 am
autor: sław
ups...
codziennie szperam sobie po tym forum, ale do tego jeszcze nie doszedłem

dzięki
: ndz paź 15, 2006 12:04 pm
autor: KYS
F.R.O.C.K. pisze:Kolega ma Poloneza Kombi z kratka i kiedys sie go pytam czemu on tak zwawo przyspiesza na co mi odpowiedzial ze silnik ten sam, tylko z racji tego ze samochod ma przeznaczenie dostawczaka/ciezarowego ma krotsze przelozenia.
Uściślająć... polonez truck ma identyczną skrzynie biegów jak w osobówkach, ale ma inne (krótsze) przełożenia w tylnym moście...