Strona 1 z 2

nadal przerywa zaraz go podpale

: czw wrz 21, 2006 10:48 am
autor: wojtek
witam jak juz pisalem podnioslem cisnienie doladowania :D ale po wcisnieciu gazu autko strasznie zaczyna przerywac :cry: pojechalem ustawic mieszanke tak jak pisaliscie ale to nic nie dalo wymienilem map sensor i tez nic :cry: jest ktos z Poznania albo w odleglosci powiedzmy 200 km i moze cos z tym zrobic chetnie dojade bo dostane palpitacji serca przy tym aucie :cry:a mechanicy w Poznaniu sa do d..y :wsciekly:

: czw wrz 21, 2006 12:41 pm
autor: ZibiUT
A jak ustawiałeś mieszankę??
Byłes na pomiarze AFR czy na stacji diagnostycznej??

Opisz dokładniej szarpanie.
Czy to jest takie leciutkie czy mocne?
Czy wystepuje w określonym zakresie obrotów czy zawsze?
itd

: czw wrz 21, 2006 1:41 pm
autor: wojtek
bylam w serwisie fiata :( i powiedzieli ze jest optymalnie ustawiony jest to bardzo mocne szarpanie az sie boje ze mi poduszki pod silnikiem rozwali :( jak wcisne pedal tak na trzy czwarte turbina sie wkreci i jest ok jak docisne pedal do oporu to wtedy sie zaczyna strzela w wydech i czarpie strasznie :( :(

: czw wrz 21, 2006 2:18 pm
autor: ZibiUT
Hmm

Podjedz do jakiegoś tunera tak jak pisaliśmy poprzednio. w serwisie nie widzą co to afr. sprawdzaja na wolnych obrotach sklad mieszanki :roll: a to trzeba zrobić w czasie jazdy.


http://www.gekocars.pl/

myśle ze oni Ci wszystko powiedzą

: czw wrz 21, 2006 2:43 pm
autor: ziuzio
Objawy świadczą o zbyt bogatej mieszance, spróbuj maksymalnie wykręcić ten wkręt na przepływce; jak nie pomoże, to zdejmij ten plastikowy dekielek na przepływce(jeżeli masz 1.3T, zaś jeśli 1.4T to odkręć te cztery śrubki na przpływce i podnieś ecu, pod nim jest właśnie czarny dekielek:)) i przekręć taki czarny trybek(odpowiadający za naciąg sprężyny) o trzy ząbki zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Jeśli choć trochę się poprawi, to możesz się pobawić tą sprężynką, ale na początku tych zabaw zaznacz pierwotne położenie sprężyny(w razie gdybyś się pogubił w przestawianiu jej, pozwoli to wrócić do stanu wyjściowego i zacząć próby 'od nowa':)).

: czw wrz 21, 2006 5:26 pm
autor: wojtek
nic nie pomoglo :( :cry: ale zauwazylem ze jak zmniejsze cisnienie doladowania to dziala super :P tylko nie ma tej mocy :cry: :cry: co to jeszcze moze byc :?:

: czw wrz 21, 2006 5:40 pm
autor: ziuzio
To spróbuj popuścić sprężynę w drugą stronę;), tylko pamiętaj o oznaczeniu pozycji początkowej:).

: czw wrz 21, 2006 5:48 pm
autor: wojtek
probowalem juz i nc zadnej zmiany :cry: tylko tam juz chyba ktos cos majstrowal bo na dekielku jest pelno sylikonu jeden bezbarwny i jakis czarny

: czw wrz 21, 2006 10:30 pm
autor: Yannick
A może masz za wysokie ciśnienie i czujnik Ci odcina? U mnie też tak było. że wskaźnik nie zdążył pokazać jeszcze nawet 0.4-0.5 bara, a odcinało zapłon, kangury, szarpanie i walenie w wydech. Po zmniejszeniu doładowania ustało i auto śmiga, a nie przerywa.

: czw wrz 21, 2006 10:44 pm
autor: DeviL
Yannick pisze:A może masz za wysokie ciśnienie i czujnik Ci odcina? U mnie też tak było. że wskaźnik nie zdążył pokazać jeszcze nawet 0.4-0.5 bara, a odcinało zapłon, kangury, szarpanie i walenie w wydech. Po zmniejszeniu doładowania ustało i auto śmiga, a nie przerywa.
Moze map sensor ma wydajnosc do 1 bara doladowania , wtedy to by mialo sens , ale czy wtedy czujnik by nie padl ? :wink: :roll:

: czw wrz 21, 2006 10:50 pm
autor: Yannick
Moze map sensor ma wydajnosc do 1 bara doladowania , wtedy to by mialo sens , ale czy wtedy czujnik by nie padl ?
Nie bardzo Cię rozumiem, bo mi chodziło o czujnik nadmiernego doładowania, który w UT odcina zapłon po przekroczeniu 0,85bara w kolektorze.

: pt wrz 22, 2006 7:12 am
autor: wojtek
niestety to czujnik nie jest bo od dawna nie dziala :( nawet podlaczony nie jest :lol:

: pt wrz 22, 2006 8:22 am
autor: ZibiUT
Jedz do GEKO szybko dojda co jest. Licz sie oczywiście z tym ze kilka złotych zapłacisz.

Jezeli nie mawz daleko to podjedz, dobrze wytłumacz o co chodzi. Moze zrobią Ci to w 5 min.

Jezeli po zmniejszeniu doładowania jest oki to mało paliwa pewnie leje.
Bez AFR nic nie zrobisz

: pt wrz 22, 2006 8:56 am
autor: wojtek
dzisiaj rano zostawilem furmanke u tuningowca :D :D zadzwonia o 15 czy cos sie dalo zrobic :D jak bede wiedzial to napisze co to bylo 8) 8)

: pt wrz 22, 2006 2:26 pm
autor: ZibiUT
U jakiego tuningowca?? GEKO czy gdzieś indziej??