Strona 1 z 1
1 bar
: wt wrz 12, 2006 9:34 pm
autor: wojtek
: wt wrz 12, 2006 10:23 pm
autor: Pumba_bielsko
pierwsze słysze

: wt wrz 12, 2006 10:29 pm
autor: Lui
to samo z fordami rs turbo

: wt wrz 12, 2006 10:40 pm
autor: Yannick
uno w projektach mialo miec takie doladowanie ale ubezpieczalnie sie buntowaly o tym co mi powiedzial gdzies juz kiedys slyszalem
Ja to gdzieś pisałem w którymś poście, a sam znalazłem to na forum Abarth. Nie wierzę w to jednak tak do końca, bo z testów różnych userów na hamowni wynika, że przy 1bar jest za mało paliwa. Kwestia zaryzykowania jednego silnika, żeby to sprawdzić

.
: wt wrz 12, 2006 11:09 pm
autor: ZibiUT
Ja zaryzykowałem i nie było źle.
Miałem na zawody ponad 1 bar a dokładnie to w piku miałem około 1,1 i spadało do 0,95. Nie sprawdzałem AFR ale silnik do tej pory działa
Pewnie kwestja wysterowania przepływki i można śmigac.
Druga sprawa ze turbina pewnie nie pociągnie długo
: wt wrz 12, 2006 11:17 pm
autor: DeviL
Hehe a ja mam w moim wynalazku 1.5 bar w peaku chyba (nie sprawdzalem ,ale mowiono mi hamujac woz) , egt skoczylo do 1000st na ulamek sek . Seryjnie powinno byc 0.6 bara

Bez regulacji kompa moc i moment skoczyly do gory o jakies 30-40% , niby przy ecu jest jakies pokretlo do regulacji paliwa , ale nie wierze w to . Moze kiedys pokaze wykresik , bo jest dosyc plaski itd
: śr wrz 13, 2006 1:10 am
autor: rosssssa
DeviL pisze:Hehe a ja mam w moim wynalazku 1.5 bar w peaku chyba (nie sprawdzalem ,ale mowiono mi hamujac woz) , egt skoczylo do 1000st na ulamek sek . Seryjnie powinno byc 0.6 bara

Bez regulacji kompa moc i moment skoczyly do gory o jakies 30-40% , niby przy ecu jest jakies pokretlo do regulacji paliwa , ale nie wierze w to . Moze kiedys pokaze wykresik , bo jest dosyc plaski itd
No pokaż nie trzymaj nas w niepewności

: śr wrz 13, 2006 7:18 am
autor: wojtek

czyli mowicie ze lepiej nie ryzykowac bo mozna silnik przez tlumik wypluc

moje uno jest z 88 roku w poznaniu gdzie mieszkam kupuje czesci w sklepie fiata ktory zajmuje sie uno mk 1 jest to firma UNIMOT czesto rozmawiam z pracownikami i jest jeden gosc ktory do nich wpada po czesci i ma on podobno UT o mocy 210 koni mechanicznych to jest mozliwe z tak malego silnika

tzn kiedys jakies 3 miesiace temu widzialem jak odjechal z pod UNIMOTU

normalnie asfalt w rolki pozwijal

a ogien z rury taki ze mozna bylo sobie grilla zrobic

moje tak nie chodzi

niestety narazie go nie spotkalem ale moze sie uda

: śr wrz 13, 2006 9:09 am
autor: Lui
jak najbardziej możliwe.... tylko że jeszcze o takim nie słyszałem...
: śr wrz 13, 2006 12:30 pm
autor: DeviL
rosssssa pisze:DeviL pisze:Hehe a ja mam w moim wynalazku 1.5 bar w peaku chyba (nie sprawdzalem ,ale mowiono mi hamujac woz) , egt skoczylo do 1000st na ulamek sek . Seryjnie powinno byc 0.6 bara

Bez regulacji kompa moc i moment skoczyly do gory o jakies 30-40% , niby przy ecu jest jakies pokretlo do regulacji paliwa , ale nie wierze w to . Moze kiedys pokaze wykresik , bo jest dosyc plaski itd
No pokaż nie trzymaj nas w niepewności

A tam wstydze sie , powiem tylko ,ze jest dosyc plaski wykres momentu

: śr wrz 13, 2006 2:12 pm
autor: rosssssa
DeviL pisze:A tam wstydze sie , powiem tylko ,ze jest dosyc plaski wykres momentu

niedobry ty
następnym razem też się nie pochwale
a może na PW
: śr wrz 13, 2006 2:28 pm
autor: DeviL
rosssssa pisze:DeviL pisze:A tam wstydze sie , powiem tylko ,ze jest dosyc plaski wykres momentu

niedobry ty
następnym razem też się nie pochwale
a może na PW
Hehe wykres narazie dam zaufanym , woz nie wystrojony jest , ale wykresik ladnie wyglada hehe
PS: tekst malym drukiem nie trendi
