Strona 1 z 2
PGT przerywa na wysokich obrotach.Dlaczego
: ndz lip 30, 2006 5:37 pm
autor: klimczok3
jak w temacie.Powyrzej 4tyś przerwa i szarpie,nie zawsze...?
: ndz lip 30, 2006 11:07 pm
autor: ziuzio
Czy przy tym przerywaniu są jakieś charkterystyczne objawy np. brakującego zapłonu(choćby strzały w wydech) lub brakującego paliwa(np. spadajace do zera wskazania sondy lambda)?
Może jakiś czujnik nie podpięty, może jakiś wężyk pod/ciśnienia, może źle ustawiony WG lub zaworek od jego sterowania i odcina przy zbyt dużym doładowaniu(masz wskaźnik doładowania?)?
: pn lip 31, 2006 5:53 pm
autor: klimczok3
jak zapewne wiesz robiłem mini remont,wymieniłem turbine na nową , pierścienie i robiłem głowice.Wszystkie wtyczki są powpinane prawidłowo problem jest tylko z tym trójnikiem
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t=817. może to ma jakiś wpływ. Auto zachowuje sie tak - pełny gaz,zaczyna sie zbierac i nagle szarpnięcie(jakby brak iskry)i dalej ciągnie. Pytanie mam jeszcze takie na starej turbinie miałem tak że musiałem wcisnąc pełny gaz żeby tlenu nabiła, a ta już bije po delikatnym wciśnięciu pedału gazu. I tak szczeże mówiąc nie wiem jak powinno byc?
I co wy na to?
: pn lip 31, 2006 6:57 pm
autor: Yaninnya
Puszcza czarnego dyma z wydechu?

: pn lip 31, 2006 7:12 pm
autor: DeviL
Map sensor obadaj czy nie padl . U mnie jak padl to takie wlasnie byly efekty , nie krecil powyzej 4tys obr , i wogole padaka byla . Zmienilem i odrazu gites

: pn lip 31, 2006 7:15 pm
autor: rosssssa
DeviL pisze:Map sensor obadaj czy nie padl . U mnie jak padl to takie wlasnie byly efekty , nie krecil powyzej 4tys obr , i wogole padaka byla . Zmienilem i odrazu gites

kOLEGA JAKIEŚ BAJKI OPOWIADA
Przecież w GT jest przepływomierz i raczej żadnego MAP SENSORA nie ma.
Modlić się żeby to nie przepływka

: pn lip 31, 2006 8:24 pm
autor: klimczok3
Yaninnya Nie puszcza czarnego dymka.Co podejżewałeś?
Już mnie doprowadzi to auto do nerwicy.
Poddałem go tescikowi i okazało sie że turbinka daje chyba za duże ciśnienie i wtedy coś sie dzieje(coś ok 1.2bar).Może ten zawór upuszcza tlen ale dlaczego tyle pompuje?Przecież to nowa identyczna turbinka IHITurbo

: pn lip 31, 2006 8:27 pm
autor: klimczok3
A ico to ten map sensor i le ta przepływka kosztuje?
Czy to możliwe żeby wszystko padło naraz?8000zł+5200zł=inne autko
ziuzio miałem szczał w tłumik?Co to oznacza?Zapłon?Tylko nie pisz że komp padł?
: pn lip 31, 2006 9:32 pm
autor: ziuzio
Strzał w wydech to efekt wypadającej iskry, dokładnie pooglądaj cewki, kable WN, wtyczki i czujniki od zapłonu.
A ile ładuje Ci ta turbina? Może po prostu za dużo(tak przy 4k rpm akurat powinien być największy peak doładowania) i odcina zapłon przy przekroczeniu wartości granicznej?
Nie wiem czy w PGT jest czujnik nadmiernego doładowania(taki czujnik wkręcany z prawej strony kolektora ssącego, z dwoma wychodzącymi kabelkami i śrubką do regulacji między tymi kabelkami), ale to może on się coś poprzestawiał w czasie remontu:)?
: pn lip 31, 2006 9:46 pm
autor: klimczok3
Dzięki ziuzio sprawdze to jutro i dam znac..
: pn lip 31, 2006 10:37 pm
autor: DeviL
Dobre pytanie co powoduje strzelanie z wydechu jesli silnik jest po kapitalnym remoncie , wszystkie elementy cacy ?

Ustawienie zaplonu czy cos jeszcze?
: wt sie 01, 2006 10:04 am
autor: Eagle
ziuzio pisze:Strzał w wydech to efekt wypadającej iskry, dokładnie pooglądaj cewki, kable WN, wtyczki i czujniki od zapłonu.
A ile ładuje Ci ta turbina? Może po prostu za dużo(tak przy 4k rpm akurat powinien być największy peak doładowania) i odcina zapłon przy przekroczeniu wartości granicznej?
Nie wiem czy w PGT jest czujnik nadmiernego doładowania(taki czujnik wkręcany z prawej strony kolektora ssącego, z dwoma wychodzącymi kabelkami i śrubką do regulacji między tymi kabelkami), ale to może on się coś poprzestawiał w czasie remontu:)?
z tego co ja wiem to nie ma czujnika nadmiernego doladowania
ja ladowalem swego czasu 1.8 bara jak mi jebnal wezyk od ebc do wg
auto jechalo do przodu bez przerywania ale nie ciagnelo jak powinno trzeba bylo odpuszczac z gazu zeby szybciej przyspieszal
co do przerywania ja bym byl za:
1. jakas nie szczelnoscia w wezykach od podcisnien
2. zle ustawiony zaplon - sprawdz ustawienia ustaw rozrzad na znakach reg i jest takie male gowno do ustawiania zaplonu patrzac na silnik po lewej na dole(obok cewek) ma szybke u gory, w srodku jest koleczko z rowkiem i na szybce jest znak i to musi byc ustawione razem z rozrzadem
fota zapozyczona od kolegi rossssa

pozdro frend

i gdzies Ty byl??
: wt sie 01, 2006 11:01 am
autor: rosssssa
klimczok3 pisze:A ico to ten map sensor i le ta przepływka kosztuje?
Niechcesz wiedzieć ile przepływka kosztuje. A MAPSENSORA u nas nie ma.
DeviL pisze:Dobre pytanie co powoduje strzelanie z wydechu jesli silnik jest po kapitalnym remoncie , wszystkie elementy cacy ?

Ustawienie zaplonu czy cos jeszcze?
U mnie strzelał z wydechu jak olej szedł z odmy.
Eagle pisze:z tego co ja wiem to nie ma czujnika nadmiernego doladowania
ja ladowalem swego czasu 1.8 bara jak mi jebnal wezyk od ebc do wg
auto jechalo do przodu bez przerywania ale nie ciagnelo jak powinno trzeba bylo odpuszczac z gazu zeby szybciej przyspieszal

Czyli jednak coś było nie tak z podciśnieniami
Eagle pisze:fota zapozyczona od kolegi rossssa

pozdro frend

i gdzies Ty byl??
Niech będzie zgadzam się na przedstawienie fotki mojego autorrstwa na forum
Pokaż fotki

: wt sie 01, 2006 11:22 am
autor: Eagle
rosssssa pisze:klimczok3 pisze:A ico to ten map sensor i le ta przepływka kosztuje?
Niechcesz wiedzieć ile przepływka kosztuje. A MAPSENSORA u nas nie ma.
bardziej sie oplaca zapodac smt6 i mapa
rosssssa pisze:Eagle pisze:z tego co ja wiem to nie ma czujnika nadmiernego doladowania
ja ladowalem swego czasu 1.8 bara jak mi jebnal wezyk od ebc do wg
auto jechalo do przodu bez przerywania ale nie ciagnelo jak powinno trzeba bylo odpuszczac z gazu zeby szybciej przyspieszal

Czyli jednak coś było nie tak z podciśnieniami
no bylo ale jak poskladalem to i tak daje w piku 1.6, musze teraz paliwa dolozyc i powinno byc cacy
a foty zapodalem o tu
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t=829
: wt sie 01, 2006 2:39 pm
autor: DeviL
http://www.celkar.pl/Katalog/sosprzet/f8.html tutaj niby maja map sensora do fiata punto gt1370 turbo , ale to pewnie jakas dziwna wersja

U mnie strzela z wydechu jak wkreci sie na "jalowcu" na max pusci na ulamek sek i ponownie wdepnie do maxa (strzal,ogien)