Strona 1 z 1

przyczyna problemow z temp silnika zlokalizowana

: wt lip 25, 2006 2:24 am
autor: Eagle
przyjrzalem sie dokladnie, zrobilem mala sekcje i o to wyniki

Obrazek

dmuchalo pomiedzy 2 a 3 cyl

Obrazek

z 2 i 3 cyl dmuchalo poprzez kanal wodny do sroby :D

a teraz maly konkurs znajdz 3 roznice na tych 2 uszczelkach

Obrazek

Obrazek

moja to ta o te 2 otwory wiecej choc nie wiem po bo ani w bloku ani w glowce nie ma kanalow ani jakich kolewiek otworow
macie jakas wizje od czego ta uszczelka byc?

: wt lip 25, 2006 11:32 am
autor: ziuzio
Może od 1.4 n/a:)?Uszczelka w folii to własnie 1.4, nawet jest napisane, ta wyżej UT 1.4:
Obrazek

: wt lip 25, 2006 5:13 pm
autor: Eagle
to wychodzi na to ze do mnie pasuje od n/a

nie wiem czemu ale w glowicy ani w bloku nie mam otworow tych co sa gratis na tej uszczelce z UT i w tej co mialem zalozona

ale z koleji kolega rossssa wyslal mi swoja uszczelke z GT ktora wyglada tak jak od n/a i pasuje do mnie idealnie

wiec nasuwa mi sie pytanie czy pomiedzy UT a GT sa roznice w uszczelkach
czy w UT sa gratis 2 kanaly??
i jeden otwor gdzie sroba przychodzi jest jakis mega wielki??

moze do mnie ktos nie mogl dostac uszczelki do GT to zalozyl od UT

: wt lip 25, 2006 5:27 pm
autor: ziuzio
Jak kupowałem uszczelkę Elringa to było napisane że UT 1.4 i PGT, może coś jeszcze zależy od rocznika:).

: wt lip 25, 2006 7:29 pm
autor: klimczok3
U mnie też wydmuchało uszczelke w tym miejscu,chyba to jakiś słaby pkt.

: śr lip 26, 2006 1:54 am
autor: Eagle
klimczok3 pisze:U mnie też wydmuchało uszczelke w tym miejscu,chyba to jakiś słaby pkt.
ja dorabiam uszczelke
z tego co dziadek mowi chyba cale zycie robi uszczelki ma wytrzymac 1.8 bara

od spodu czyli od bloku silnika bedzie miedziana
z gory stalowa
wszystkie otwory zakuwane
na materialach rincea czy jak to sie tam pisze

jak juz bedzie gotowa zapodam foty