Strona 1 z 1
cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU
: ndz cze 11, 2006 10:35 am
autor: dejvid667
sprawa ma sie tak.
czy bawiac sie zaworkiem upustowym bede w stanie zrobic tak aby seryjne turbo z 1.3T dmuchalo nie wiecej niz 0,2 bara?
ewentualnie czy da sie zrobic tak aby dmuchalo w calym takresie (czyli jak w orginale) , ale mniej?
druga sprawa.
czy ECU z 1.3T bedzie sie gryzl z wtryskami i przepustnica od 1.4? reszta czujnikow ma pochodzic z 1.3.
Re: cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU
: ndz cze 11, 2006 11:01 am
autor: Lui
1. trzeba by zrobić WG na rzymskiej śrubie, albo lepiej dać miększą sprężynę
2. ale 1.4 mpi ??? były takie???
z przepustnicą może się gryźć bo mają chyba inne TPSy, UT może mieć np. 3 pozycyjny
a 1.4 cały zakres
Re: cisnienie doladowania-jak zmniejszyc? oraz ECU
: ndz cze 11, 2006 11:23 am
autor: dejvid667
Lui pisze:1. trzeba by zrobić WG na rzymskiej śrubie, albo lepiej dać miększą sprężynę
2. ale 1.4 mpi ??? były takie???
z przepustnicą może się gryźć bo mają chyba inne TPSy, UT może mieć np. 3 pozycyjny
a 1.4 cały zakres
1. a nie bedie tak ze nagle w polowie skali obrotomierza bedzie mi sie doladowanie konczylo?
2. byly. nazywaly sie 1.4 turbo

wiec przepustnica mialaby byc z 1.4T, przeplywka i ecu z 1.3, reszta pewnie 1.3.
jest szansa, ze to zabangla?
bo nie wiem czy licytowac czy nie

: pn cze 12, 2006 2:34 am
autor: colin
Jak popuscisz aktuator, to mozesz miec te 0,2bar ale dosyc pozno - nie jest to dobre wyjscie i moze sie okazac ze na wysokich obrotach i tak osiagniesz wieksze doladowanie (raczej pewne). Latwiej wymienic aktuator na jakis otwierajacy sie przy 0,2bar co i tak moze dalej powodowac wzrost cisnienia na wysokich obrotach. Najlepiej zalozyc wieksze turbo i wtedy nei bedzie problema
