Strona 1 z 1

Większa turbina kkk k26 do 1,4

: sob cze 10, 2006 11:25 pm
autor: JacekGD
hejo Frendasy

Jak to sie ma, bo wszystkie włoskie Puntki maja po 200KM, jak to robią??
Czy wystarczy wrzucic k16 czy k26, dać wiecej paliwa,większy IC i juz??
Która turbinka była by wg Was najlepsza??

pozdroffka

: sob cze 10, 2006 11:35 pm
autor: jugo500
Garrett gt28rs :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

: ndz cze 11, 2006 12:15 am
autor: JacekGD
jugo500 pisze:Garrett gt28rs :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
No własnie jak to jest, jedni jadą maksymalnie na garetty a inni zachwalają, czym sie różnia od kkk ??


TAKA LLLLLOCHE W PUNCIAFCE?? WOOOW
Obrazek

pozdrawiam

: ndz cze 11, 2006 7:19 am
autor: ZibiUT
Ja do 1,3T załozyłem T25 i dmucha dopiero od 4000 obr ale za to do końca. W GT robią jeszcze nowy program do kompa.

http://www.puntosports.co.uk/forums/for ... 1d960&f=20

Tam jest wszystko opisane co robią itd

Wiem też ze stosują T3

: pn cze 12, 2006 2:31 am
autor: colin
K26 jest o wiele za duzym turbo do silnika 1.4. Nie nalezy sie spodziewac nawet pol bara ponizej 5tys obr (jak nie wyzej).
Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr wiec w puncie moze byc taksamo albo gorzej... Lepszy walek wskazany. Optymalne na 200KM bedzie t25 albo jakies mitsu td04h-12 (to w swifcie lapie 1bar przy ok 4000obr po dobrym strojeniu). Oczywiscie lepszy walek wskazany, intercooler lepszy, wydech 60mm minimum, rurowy kolektor wydechowy i elektronika aby to sensownie jezdzilo.

: pn cze 12, 2006 9:18 am
autor: rosssssa
colin pisze:Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr
A czy 1 bar to nie zadużo na taki silniczek ???? :twisted:
No chyba że zakuty :twisted:

Ale taka fura przy 1 bar ma dobrze ponad 200KM :twisted:

Jeździłem takim któy ma doładowanie 0,6 i wrażenie jest piłunujące :twisted:

SORY za OT :wink:

: pn cze 12, 2006 9:50 am
autor: colin
rosssssa pisze:
colin pisze:Jezdzilem ostatnio (stroilem) swiftem 1.3 16v na gt28RS i cisnienie sie pojawialo od 2500obr a 1 bar byl przy 5000obr
A czy 1 bar to nie zadużo na taki silniczek ???? :twisted:
No chyba że zakuty :twisted:

Ale taka fura przy 1 bar ma dobrze ponad 200KM :twisted:

Jeździłem takim któy ma doładowanie 0,6 i wrażenie jest piłunujące :twisted:

SORY za OT :wink:
Silnik w sumie seria - wrazenie cisnienie moze zrobic tylko na uszczelce :(

A co do 200KM to 0,7bar przekraczalo juz ta wartosc deczko :P Ot uroki glowicy 16v :twisted:

: pn cze 12, 2006 11:40 am
autor: rosssssa
colin pisze: Silnik w sumie seria - wrazenie cisnienie moze zrobic tylko na uszczelce :(

A co do 200KM to 0,7bar przekraczalo juz ta wartosc deczko :P Ot uroki glowicy 16v :twisted:
Ale przepraszam bardzo nawet bez odprężania????

Mojemu koledze tak dmuchneli około 1,0 i 2 tłoki poszły :fuck: a i pierścionki :cisza: coś trafiło

Ale temu koledze pompuje już od 2 tysi a przy 2,5RPM jest już docelowe 0,6bara

: pn cze 12, 2006 5:01 pm
autor: colin
rosssssa pisze:
colin pisze: Silnik w sumie seria - wrazenie cisnienie moze zrobic tylko na uszczelce :(

A co do 200KM to 0,7bar przekraczalo juz ta wartosc deczko :P Ot uroki glowicy 16v :twisted:
Ale przepraszam bardzo nawet bez odprężania????

Mojemu koledze tak dmuchneli około 1,0 i 2 tłoki poszły :fuck: a i pierścionki :cisza: coś trafiło

Ale temu koledze pompuje już od 2 tysi a przy 2,5RPM jest już docelowe 0,6bara
Bo dmuchac trza umic :P
Odprezony jest silnik oczywiscie.