Strona 1 z 2
nie zapala , już działa :]
: sob cze 10, 2006 6:02 pm
autor: marcin77
auto u mechanika, mieli wymienić turbinę i pompe wody, wymienili, złożyli do kupy i ładnie sobie rozrusznik kręci, pompka paliwa pracuje, paliwo jest na listwie, iskra też jest ale nie pali

, może jakieś rady bo mnie cholera bierze tyle czasu auto trzymać u mechaniora, z tego co z zibim rozmawiałem kabelki są ok, czujniki podłączone, przekaźniki też, wszystkie kabelki też wyglądają na ok, ale dalej nie działa, jakby brakowało impulsu jakiegoś, co mogli spieprzyć
dziś dostałem telefon że wszystko działa, później zdam relację

: sob cze 10, 2006 6:35 pm
autor: ZibiUT
A czy sprawdzili zasilanie komutera?
Moze sprawdzcie jeszcze bezpieczniki bo moze cos zjarali
: sob cze 10, 2006 6:50 pm
autor: Lui
to najlepiej sprawdzić czy się wtryski otwierają i będzie łatwiej szukać

: ndz cze 11, 2006 2:14 am
autor: ziuzio
Jeżeli iskra jest we właściwym miejscu(może kolejność kabli się pomieszała:)) to najwyraźniej brak paliwa. Skoro jest na listwie, to nie podają pewnie wtryskiwacze - może kabel idący od ECU paliwowego do cewki gdzieś nie łączy(np. spadł z cewki albo się tam właśnie nadłamał?)
: ndz cze 11, 2006 11:29 am
autor: marcin77
chodzi o tą skrzyneczkę

(microplex)

z tego co zauważyłem to na jednym zaczepie trzymała wtyczka (nie pamiętam jak wcześniej było) (microplex)
z tego co pamiętam nie wykręcali wtryskiwaczy tylko na głównym przewodzie idącym do listwy z wtryskami było "czuć" że pompa daje odpowiednie ciśnienie
tak mi się wydaje że przy zakładaniu lub zdejmowaniu kolektora, pompy coś odłączyli lub zerwali

, zresztą sami twierdzili że wcześniej normalnie odpalał się i wszystko działało
ludzie czemu mieszkacie tak daleko (albo jak dlaczego tak daleko

),
ziuzio prosiłbym do Ciebie kontakt na komórkę (priv) to w poniedziałek bym zadzwonił od mechanika i byś porozmawiał z nimi) może coś podpowiesz

w sobote zostawiłem im wydruk z książki na temat układu zapłonowego ut 1.3 (ta książka od Ciebie zibi) może coś zdziałają,
zaczynam się stresować

: ndz cze 11, 2006 4:28 pm
autor: bubu_86
Na tym zdjęciu widać ze masz żle podłaczony mikroplex i DV ale to nie powinno być problemem - powinny być podłączone oddzielnie a nie razem. Może w dolocie masz potężną dziurę - kiedyś tak miałem jak spadła mi rura z IC

: ndz cze 11, 2006 5:37 pm
autor: marcin77
bubu_86 pisze:Na tym zdjęciu widać ze masz żle podłaczony mikroplex i DV ale to nie powinno być problemem - powinny być podłączone oddzielnie a nie razem. Może w dolocie masz potężną dziurę - kiedyś tak miałem jak spadła mi rura z IC

to jest stare zdjęcie i działało jak należy

, pytałem o IC i mówili że jest podłączone jak należy, ale coraz mniej im wierze

: ndz cze 11, 2006 5:45 pm
autor: Yannick
U mnie jak miałem zwaloną rurę z IC to palił jak się mu od razu po zapłonie dało gaz do dechy. Wchodził od razu na obroty i nie gasł, a jak się mu ujęło gazu to zdychał.
: ndz cze 11, 2006 5:59 pm
autor: bubu_86
Ledwo co zdążyłem sie wypowiedzieć na ten temat,a u mnie zrobił sie podobny problem

Uniacz lewo pali, dusi sie i ledwo chodzi silnik. Obroty leciutko podchodzą do 3 tysi i zdycha momentalnie. Wszystko wkręca się bardzo ciężko. Kable WN są dobrze podłączone, a dolot jakieś dwa tygodnie temu poprawiałem!! Już mi ręce opadają - tydzień roboty, dwa wieczory jazdy

: ndz cze 11, 2006 6:16 pm
autor: Lui
może masz przepływkę uszkodzonę? albo pompe i za słabe ciś paliwa?
: ndz cze 11, 2006 6:36 pm
autor: bubu_86
może i przepływka bo coś dziwnie zaciąga - słychać tłuczenie klapki
W tygodniu bede miał nową to dam znać co i jak

: ndz cze 11, 2006 6:45 pm
autor: marcin77
dodam jeszcze że po przekręceniu na zapłon powinna pali się lampka od oleju i ładowania, u mnie jest tylko zapalona od oleju

: pn cze 12, 2006 8:49 pm
autor: marcin77
odebrałem ale.... pasek klinowy gwiżdże jeszcze gorzej (zbyt mocno naciągnięty) i prawa strona, prawdopodobnie półoś źle dokręcona, po wyjeździe od mechanika było normalnie ale po kilkuset metrach zaczęło coś stukac coraz gorzej (szczególnie przy puszczeniu pedału gazu ale bez wysprzęglenia), pod domem potrząsnąłem kilka razy koło do siebie i czuc stukanie na kole (jakby luz między kołem a silnikiem), półoś czy coś innego

: pn cze 12, 2006 10:10 pm
autor: ziuzio
Może nieskręcony przegub i łożysko:), albo faktycznie półoś nieskręcona:).
Stuki mogą też wynikać z nieskręcenia jakiś śrub od zawieszenia:).
: pn cze 12, 2006 11:09 pm
autor: Yannick
Popatrz czy koło masz dokręcone, bo najprościej zapomnieć dokręcić...