Strona 1 z 2

jak wyciagnac kolektor wydechowy

: pn maja 15, 2006 9:26 am
autor: Lui
kurcze coś auto zaczęło pierdzieć, szczegolnie po tym jak skrzynia spadła....

ale nie ważne, pierdzi, napewno jest to w okolicach kolektor/downpipe żadne łączenie....

chcę wytargać kolektor razem z turbo i DP żeby sprawdzić gdzie jest jakaś nieszczelność...

no więc jak wyciągnąć kolektor z turbo????

boję się o przewody olejowe żeby jakichś gwintów nie purywać bo będą problemy :?

jakieś instrukcje bym potrzebował :)

i odrazu pytanko ile kosztuje, (nowe, dorabiane - z czego i gdzie? ) wszystkie uszczelki na odcinku kolektor - DP ??

: pn maja 15, 2006 11:47 pm
autor: czarny
wyciagalem kiedys, jakis wiekszych trudnosci nie bylo. do niektorych srub troche ciezki dostep... no i jak sa zapieczone te przy turbo to trzeba troche pokombinowac.

Re: jak wyciagnac kolektor wydechowy

: wt maja 16, 2006 12:54 pm
autor: mops
Lui pisze:kurcze coś auto zaczęło pierdzieć, szczegolnie po tym jak skrzynia spadła....

ale nie ważne, pierdzi, napewno jest to w okolicach kolektor/downpipe żadne łączenie....

chcę wytargać kolektor razem z turbo i DP żeby sprawdzić gdzie jest jakaś nieszczelność...

no więc jak wyciągnąć kolektor z turbo????

boję się o przewody olejowe żeby jakichś gwintów nie purywać bo będą problemy :?

jakieś instrukcje bym potrzebował :)

i odrazu pytanko ile kosztuje, (nowe, dorabiane - z czego i gdzie? ) wszystkie uszczelki na odcinku kolektor - DP ??
obstawiam uszczelke kolektor/turbo

: wt maja 16, 2006 2:06 pm
autor: Lui
kurcze chyba jest peknięcie gorącej strony turbo... nie widze żeby były ślady przedmochow nie mniej pęknięcie jest widoczne.... moze zrobie foto

: wt maja 16, 2006 3:01 pm
autor: Pumba_bielsko
no to lipa jak pękło da sie to naprawic czy trzeba wymienic gorąca czesc,
chyba przesadziłes na wyscigach

: wt maja 16, 2006 4:12 pm
autor: Lui
pęknięta jest flansza gorącej części

: wt maja 16, 2006 9:12 pm
autor: mops
Lui pisze:pęknięta jest flansza gorącej części
ale mu w palnik dawales.... ;-)

: śr maja 17, 2006 10:41 am
autor: Lui
mops pisze:
Lui pisze:pęknięta jest flansza gorącej części
ale mu w palnik dawales.... ;-)
ja?? niemożliwe :shock: :wink:


spawać to można :?:

: śr maja 17, 2006 10:52 am
autor: jugo500
ja bym nie spawał , zawsze popęka . to jest 1,3 dostanie kolektora to nie problem , pogadaj z mopsem bo chyba będzie miał i to nawet w opolu :wink:

: śr maja 17, 2006 11:11 am
autor: Lui
znaczy się pękła turbina, jest takie malutkie pęknięcie ok 0,5cm na flanszy gorącej części, pomiędzy dwoma śrubami

: śr maja 17, 2006 12:19 pm
autor: ZibiUT
Ja bym zaryzykowal spawanie ale u dobrego spawacza.
Wymiana turbiny to raczej spory koszt jak równiez wymiana gorącej czesci.

: śr maja 17, 2006 2:11 pm
autor: jugo500
jutro wyciągne swoją , może będzie do kupienia :lol:

: czw cze 01, 2006 5:50 pm
autor: Lui
troszke dzisiaj znalazłem czasu wkońcu

zajrzałem pod maskę przyjrzałem się uważnie i znalazłem problem niedomagania auta :) (8.5 do 100km/h :? )

turbosprężrka się odkręciła :wink: , między turbo a kolektorem jest przerwa ze 2mm, pierdzi przeokrutnie, a ja się dziwie skąd taki lag :)

: czw cze 01, 2006 8:27 pm
autor: marcin77
aż 8.5 do 100 panie tragedia :wink: :lol: , czekam aż moje tak będzie jeździć 8)

: czw cze 01, 2006 8:42 pm
autor: Lui
marcin77 pisze:aż 8.5 do 100 panie tragedia :wink: :lol: , czekam aż moje tak będzie jeździć 8)
a żebyś wiedział że tragednia :? powinno być lepiej :P

ciśnienie zaczyna się robić dopiero pod koniec dwójki jak się nie ruszy ostro