Strona 1 z 1

WYDECH

: czw maja 04, 2006 7:33 am
autor: rosssssa
Chce do siebie zomontować coś nowego bo to co jest woła o pomste do nieba.

Czy ktoś może mi doradzić co i jak. Bo chciałem coś około 2,5" 3"
ale żeby nie było zbyt głośne. Co by w trasy dało się tym jeździć. Tzn. może byc głośny ale żeby nie miał namiaru basu, bo to jest paskudne jak samochód tak pierdzi że buda wpada w wibracje :lol:

Napewno jakiś przelotowy trzeba założyc. Tylko jeden czy dwa i gdzie je umiejscowić.

Co macie u siebie i jak wam się to sprawuje :wink:

Pozdrawiam.

: czw maja 04, 2006 10:01 am
autor: ZibiUT
Ja bede miał 2,5" i pewnie jeden przelotowy tłumiczek.

Jezeli chcesz mieć cicho to zrób sobie z dwoma przelotami 2,5"

: czw maja 04, 2006 10:33 am
autor: jugo500
albo downpipe 3 cale a reszta 2,5 , na nadmierny bas dobry będzie tłumik komorowy :wink:

: pn wrz 18, 2006 10:27 am
autor: rosssssa
Odświeżam temat.

Mam juz przelot, ale on jest ciutek przy mały :/ albo dwa ciutki bo to raptem 50mm :cry:

Chce sobie zrobić od początku cały i żeby był zrobiony tak pożadnie żeby go nie poprawiać bardzo przy większej turbinie która może zagości kiedyś.

Czy przelot 60mm będzie wytarczający??

Ale z tego co wiem to to nawet nie wychodzi 2,5" może mnie ktoś to pożądnie przeliczyć.

Teraz już wiem, że nie jest głośno na jednym przelocie więc o tłumiki i o hałas się nie pytam tylko o odpowiednią średnice od turbinki.

HELP ME :D

: pn wrz 18, 2006 10:49 am
autor: DeviL
Ja mam 56mm i styka , jest srednio glosnie , chyba dam srodkowy przelotowy tlumik :wink:

: pn wrz 18, 2006 12:03 pm
autor: rosssssa
DeviL pisze:Ja mam 56mm i styka , jest srednio glosnie , chyba dam srodkowy przelotowy tlumik :wink:
U mnie nie waźne czy będzie głośno czy nie.

Ja chce mieć dobrze żeby mi samochód jeździł jak trzeba.

Ze zrobieniem 60mm nie będę miał problemów, ale czy to oby wystraczy :twisted:

: pn wrz 18, 2006 1:17 pm
autor: ZibiUT
Wydech 2,5" podobno starcza do 300 KM wiec nie powinno być problemu

2,5" do 63,5 mm około . Jedz do TOMARACING to Ci wycenią i zrobią.

: pn wrz 18, 2006 3:41 pm
autor: DeviL
Z wielkoscia tez nienalezy przesadzic . 2.5" styka chyba nawet na wiecej niz 300km . Ktos gdzies niedawno pisal ,ze zbyt duzy wydech tez nie jest gites , wg mnie 56-60mm do 250km styknie :twisted:

: pn wrz 18, 2006 5:13 pm
autor: rosssssa
Zibi122 pisze:Wydech 2,5" podobno starcza do 300 KM wiec nie powinno być problemu

2,5" do 63,5 mm około . Jedz do TOMARACING to Ci wycenią i zrobią.

Po raz
na Tomaracing mnie nie stać ;)

Po dwa
Spawam sobie sam ze zwykłych rur do wydechu.
Są grubsze i przez to jest ciszej w środku.

Po trzy
nik mi ze zwykłych rur nie pospawa wszyscy chcę tylko z kwasu robić :/

: śr wrz 20, 2006 11:05 pm
autor: McBanan
Fakt niema co przesadzac z wydechem :D Ja skromnie zrobilem 65mm wewnetrznej srednicy z DP o srednicy 72 mm 8) Czuc ze autko sie odetalo i jest na jednym koncowym przelocie (puszka w srodku nawiercane kolanko). Przy utrzymywaniu w jednej pozycji gazu jest cichy lecz przy wciskaniu i odpuszczaniu ciagne troche basem. Ostanio wyciagnalem przelot zastapilem rurka i dzwiek jest cos ala R5 GTT na przelocie i fajnie slychac turbinke :D. Niewiem dokladnie co to za material ale kiepsko sie spawal jest lekki i z zewnatrz jest aluminowwany i wogole nierdzewieje :D

: śr wrz 20, 2006 11:21 pm
autor: Lui
pewnie stal aluminiowana, jakoś tak lipnie sie spawa, a dźwięk wydechu bez tłumików fajny jest, fajnie właśne taki gwizd słychać - tylko w turbo tak mają :)

: śr wrz 20, 2006 11:30 pm
autor: McBanan
najlepsze na przelocie sa "marchewki" w ciemnosci z tylu :twisted:

: czw wrz 21, 2006 11:04 am
autor: rosssssa
Ja niestety bardzo ze średnicą jednak nie poszaleje :roll:
Chyba że turbine wymienie albo strone gorącą od czegoś innego założe 8)

Bo wylot z turbiny ma 53mm, więc 60mm to maks co będzie