Strona 1 z 1
jakie turbo
: śr lip 27, 2016 11:23 am
autor: pingwin12
Witam zakupiłem niedawno punto gt i pasuje cos pomodzic chodzi mi o turbo na początek czy takie cos podejdzie tam i co z DP
http://olx.pl/oferta/garrett-turbo-turb ... 9289464210" target="_blank
http://olx.pl/oferta/turbo-mercedes-gar ... 9289464210" target="_blank
Re: jakie turbo
: śr lip 27, 2016 2:36 pm
autor: ziuzio
Pierwsza nie podejdzie do kolektora; druga ma zmienną geometrię, szukaj GT2056 bez żadnej literki na końcu lub z S.
Lepiej zaopatrzyć się choćby w IC w nowy produkt, szczególnie że za GT2056S trzeba dać w granicach 1400 i masz pewność gwarancji.
Re: jakie turbo
: śr lip 27, 2016 3:06 pm
autor: pingwin12
a moze cos uzywanego a wiekszego co za turbo może być
Re: jakie turbo
: śr lip 27, 2016 3:11 pm
autor: pingwin12
Re: jakie turbo
: śr lip 27, 2016 8:05 pm
autor: turbomaniak
Re: jakie turbo
: śr lip 27, 2016 9:04 pm
autor: pingwin12
Czyli szukac z iveco 2.8 jeszcze od czegos pasuje
Re: jakie turbo
: śr lip 27, 2016 10:18 pm
autor: turbomaniak
W iveco 2.8 bylo 5-6 rodzajow turbin, podalem ci na tacy gt2056 wiec nie wiem czego chcesz szukac
Re: jakie turbo
: pt lip 29, 2016 2:04 pm
autor: pingwin12
http://olx.pl/oferta/turbo-turbina-ivec ... 42FVF.html" target="_blank
jeszcze jedno turbo podobno ma pasować
i jeszcze jedna rzecz co trzeba tam przerabiać kanał wodny jakieś wiercenie WG o co dokladnie chodzi
Re: jakie turbo
: pt lip 29, 2016 3:47 pm
autor: turbomaniak
Pociesze Cie, nie pasuje. W gt2056 trzeba rozwiercic otwor pod klapka WG bo jest za maly
Re: jakie turbo
: pt lip 29, 2016 4:08 pm
autor: pingwin12
Re: jakie turbo
: pt lip 29, 2016 4:09 pm
autor: pingwin12
aha i z nissana 200sx pasuje plug&play
Re: jakie turbo
: pt lip 29, 2016 9:45 pm
autor: adi
Mówią Ci co ma być. czego ty chcesz?
Re: jakie turbo
: pt lip 29, 2016 11:21 pm
autor: turbomaniak
Pasuje, tylko doladowanie bedzie jak wskazowka od obrotomierza bedzie na czerwonym polu
Re: jakie turbo
: ndz lip 31, 2016 12:49 am
autor: ziuzio
turbomaniak pisze: W gt2056 trzeba rozwiercic otwor pod klapka WG bo jest za maly
Lepiej większe wtryskiwacze dobrać niż bawić się z tym otworem
pingwin12 pisze:aha i z nissana 200sx pasuje plug&play
Ważne jeszcze czy S13 czy S14?
Ale w żadnym przypadku nie do końca P&P, bo trzeba mieć śrubę zasilania olejem M11x1 i pod tę średnicę przerobić ori rurkę lub zakuć nowy przewód teflonowy w oplocie.
W przypadku od S13 trzeba wylot z zimnej muszli przerobić, zaś od S14 wlot i wylot z zimnej strony.
Otworki na śrubki w spływie też trzeba rozpiłować.
Pierdoła, ale boczna osłonka termiczna(której ~90% UT1.4 i PGT już dawno nie posiada) również straci punkt mocowania do ori WG.
DP także nie pasuje zbyt ładnie, można stare żelastwo przykręcić na 4 śruby i podfrezować odlew, żeby spaliny nie miały progu; no ale zmieniając suszarkę na wydajniejszą, chyba nie ma sensu dławić jej ciasnym ori DP:)?
Inna sprawa, że seryjna przepływka 'zamknie' się przy tych turbawkach jeszcze przed uzyskaniem seryjnego doładowania.
A już poza tematem, to dorwać zdrową sztukę nawet z S14 to cud, a jeśli już trafi się okaz nieskatowany, to ceni się go więcej niż nowy GT2056S. No a nowy chińczyk do Nissana kosztuje porównywalnie. Nie wspominając o nówce ori Nissan;).
Podsumowując P&P jest tylko VL5 i 7, każda inna wymaga nakładu pracy mniejszego lub większego:).
Re: jakie turbo
: pt sie 18, 2017 5:11 pm
autor: max007
Panowie od tygodnia auto stoi bo nie idzie znaleźć odpowiedniego turbo przeważnie sprzedane jak się dzwoni
Co jeszcze podejdzie oprócz sr20det z nisana sx200 nie interesują mnie chińskie repliki . i nie chciał by by też zaczynało się rozpędzać i doładowywać przy 6000RMP ... POMOCY ...