Strona 1 z 1

Tuning mi nie poszedł, bo nie odpala...

: pn kwie 10, 2006 8:55 pm
autor: Yannick
Sprawa wygląda w ten sposób: zakładałem MBC i po tej operacji mogę kręcić rozrusznikiem do woli, a auto nie pali. Oprócz tego na chwilę zdjąłem rurę za przepływką i z wlotu turbiny, żeby ułatwić sobie dostęp, ale są już na swoim miejscu. Próbowałem również z przywrócić stan sprzed zmian, z tym, że wężyk od WG do kolektora jest dłuższy (koło 40cm) i to samo. Co ja tam mogłem popsuć grzebiąc ręką?

P.S. Kiedy powinno być słychać pompkę paliwa? Bo moją bardzo rzadko słychać, a po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu prawie nigdy, a w każym innym aucie tak jest. Czasem po wyłączeniu silnika chwilkę co najwyżej...

: pn kwie 10, 2006 9:46 pm
autor: ziuzio
Możliwe, że zrzuciłeś sobie z cewki kabel dający sygnał do wtrysku(w sumie zależy to od rocznika Twojego UTa, bo w tych nowszych wersjach, gdzie jest tylko jedna kostka czteropinowa na cewce, to ta opcja odpada).
Głównie szukaj jakiejś przypadkowo rozpiętej kostki.
Jak nic podejrzanego nie znajdziesz to sprawdź czy jest iskra.
Jeżeli jest, to wsłuchaj się czy pompa 'zabzyczy' na 2~3 sekundy po przekręceniu stacyjki(bez kręcenia rozrusznikiem) - w większości UTów bzyczy, ale nie jest to regułą niestety.

Re: Tuning mi nie poszedł, bo nie odpala...

: pn kwie 10, 2006 9:51 pm
autor: KYS
Yannick pisze:P.S. Kiedy powinno być słychać pompkę paliwa? Bo moją bardzo rzadko słychać, a po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu prawie nigdy, a w każym innym aucie tak jest. Czasem po wyłączeniu silnika chwilkę co najwyżej...
Zaraz po przekręceniu kluczyka pompa powinna "syknąć', a później powinna zacząć działać podczas i po uruchomieniu rozrusznika...

: pn kwie 10, 2006 10:09 pm
autor: Yannick
Mój UT jest z 88 roku. Jeśli cewka to jest to białe okrągłe za akumulatorem z czterema wyprowadzeniami to u mnie dochodzą tylko 3 kable, ale czwartego nie widać w pobliżu.

: pn kwie 10, 2006 10:22 pm
autor: ZibiUT
Yannick pisze:Mój UT jest z 88 roku. Jeśli cewka to jest to białe okrągłe za akumulatorem z czterema wyprowadzeniami to u mnie dochodzą tylko 3 kable, ale czwartego nie widać w pobliżu.
Powinny być 4.

Obrazek

: pn kwie 10, 2006 11:25 pm
autor: Yannick
Z jakiej to książki?

: pn kwie 10, 2006 11:52 pm
autor: ziuzio
Yannick pisze:Z jakiej to książki?
Zapewne 'Obsługa i naprawa Fiat Uno' wydawnictwa Auto:).

: wt kwie 11, 2006 3:55 pm
autor: Yannick
Sprawdziłem czy jest paliwo i czy pompka pracuje i jest w porządku, bo wraca z regulatora ciśnienia. Wymieniłem kopułkę rozdzielacza (takiego palca nie mieli w sklepach), bo nie było iskry. Iskry nadal nie ma. Sprawdziłem iskrę na module i też nie ma na wyjściu. Jak sprawdzić czy cewka działa? Jest możliwość sprawdzenia czy microplex nie padł? Co mam posprawdzać jeszcze? Gdzie jest podłączony immobiliser w UT, bo może to to? Ręce opadają..... :(

: wt kwie 11, 2006 4:47 pm
autor: ZibiUT
hej

Czy odbierasz tego emaila co masz w profilu?? Tam cos odemnie dostaleś.
Na podstawie tego moze cos CI sie uda ustalic. Miernik w ręke i jazda.

: wt kwie 11, 2006 4:54 pm
autor: Yannick
Właśnie rozpakowałem. Dzięki wielkie Zibi!!

: wt kwie 25, 2006 5:52 pm
autor: Yannick
Auto jest u drugiego już z rzędu mechanika, pierwszy stwierdził, że to Microplex, po wymianie miał śmigać, ale nie pomogło, drugi kazał mi kupić czujnik położenia wału korbowego. Zamówiłem i będzie na jutro. Jak to to , to mam Microplexa do sprzedania... Mogłby już wreszcie odpalić, bo osiwieje!!

DZIAŁA!!
To był jednak ten czujnik położenia wału na kole pasowym. Dzięki Wszytskim za pomoc i zainteresowanie.
Pozdrawiam.