Wtryski - alternatywa.
: pt gru 27, 2013 10:18 pm
Przesiedziałem kilka nocek na włoskim forum Punciarzy GT i z tego co wyczytałem odnośnie wtrysków:
"240cc - solidny 192cv (oryginał punto GT Wtryskiwacze)
270cc - solidny 216cv
304cc - solidny 243CV
316cc - solidny 252cv
330cc - solidny 264cv
Myślę 270/280cc to dobry kompromis, ponieważ w większości przypadków jest to rodzaj preparatu (etap 2), najczęściej na naszych samochodach.
304cc są używane jako część preparatu powyżej 220cv.
330cc są zwykle używane z programowalnym zarządzania (typu Sybel) (Etap przygotowania 3)
Mianowicie 330cc nie lubisz gorące zaczyna!"
Text po obróbce tłumacza google.
Przeczytałem też, że montują oni wtryski z G60 do Punciaków. Ktoś mógłby się wypowiedzieć w tej kwestii (podać parametry)? I jeśli można podać jakieś wtryski miedzy 270-305ccm które podejdą do punto bez większego problemu? Z góry dzięki i przepraszam jeśli jest o jakiś retopic. Pozdro
P.S. Jakby kogoś ciekawiło bo dużo o tym zauważyłem piszą i znawcy i nie znawcy więc pokusiłem się o wywiad, rozmawiałem z 2 anglikami(1 seria auto, drugi zmiana wydech i dolot jak w podręczniku) i 1 włochem na temat chip'a seb0 i z tego co pisali poprawa mocy odczuwalna ale minimalnie (twierdzili że na 25-40KM to nie wyglądało a raczej na 15-20KM max) natomiast widoczne to było po czasach jakie osiągali na torze ( były po prostu lepsze) i co do żywotności silnika i podzespołów nie mieli zarzutów. Tyle zrozumiałem więcej wam nie powiem bo czekam na kolejne odzewy.
"240cc - solidny 192cv (oryginał punto GT Wtryskiwacze)
270cc - solidny 216cv
304cc - solidny 243CV
316cc - solidny 252cv
330cc - solidny 264cv
Myślę 270/280cc to dobry kompromis, ponieważ w większości przypadków jest to rodzaj preparatu (etap 2), najczęściej na naszych samochodach.
304cc są używane jako część preparatu powyżej 220cv.
330cc są zwykle używane z programowalnym zarządzania (typu Sybel) (Etap przygotowania 3)
Mianowicie 330cc nie lubisz gorące zaczyna!"
Text po obróbce tłumacza google.
Przeczytałem też, że montują oni wtryski z G60 do Punciaków. Ktoś mógłby się wypowiedzieć w tej kwestii (podać parametry)? I jeśli można podać jakieś wtryski miedzy 270-305ccm które podejdą do punto bez większego problemu? Z góry dzięki i przepraszam jeśli jest o jakiś retopic. Pozdro
P.S. Jakby kogoś ciekawiło bo dużo o tym zauważyłem piszą i znawcy i nie znawcy więc pokusiłem się o wywiad, rozmawiałem z 2 anglikami(1 seria auto, drugi zmiana wydech i dolot jak w podręczniku) i 1 włochem na temat chip'a seb0 i z tego co pisali poprawa mocy odczuwalna ale minimalnie (twierdzili że na 25-40KM to nie wyglądało a raczej na 15-20KM max) natomiast widoczne to było po czasach jakie osiągali na torze ( były po prostu lepsze) i co do żywotności silnika i podzespołów nie mieli zarzutów. Tyle zrozumiałem więcej wam nie powiem bo czekam na kolejne odzewy.