Strona 1 z 1
GT2056 - wieksza część gorąca...
: sob paź 19, 2013 2:49 pm
autor: MaRo
Z czego zaadaptować wieksza część gorąca(rozchodzi sie o większe A/R niz seryjne) do GT2056 ? Ktoś przerabial ten temat ?
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
: sob paź 19, 2013 3:03 pm
autor: hz10
wirnik od gt22 i roztoczyć żeliwo .
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
: ndz paź 20, 2013 6:50 pm
autor: MaRo
Jakieś inne mozliwości jeszcze są ? Turbo jest nowka sztuka i w sumie szkoda bylo by ingerować we wirnik.
Ale jeśli juz nie ma innej możliwości, masz jakieś namiary gdzie można dostać taki wirnik ? Najlepiej nowy, ew kto by ogarnał przekładke tego ?
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
: ndz paź 20, 2013 11:04 pm
autor: hz10
ja moge zrobić niestety nie wychodzi tanio bo na gotowo około 800 pln, przy okazji zakładam nowe większe łożysko oporowe bo orginał pada bardzo szybko.
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
: wt sie 04, 2015 2:28 pm
autor: punto 1.6
Odkopie temat

. Właśnie jestem na etapie składania turbiny strona gorąca z GT22 A/R67,
i teraz czy stronę zimną zostawić z GT20 A/R53 Trim55 czy może z GT22 A/R51 Trim60 (ma mniejsze kolo kompresji)

ktoś doradzi jaka zimna będzie lepsza do 1,6 8v .
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
: śr sie 05, 2015 9:59 pm
autor: ziuzio
Lepiej zostawić większy:)
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
: ndz sie 09, 2015 5:27 pm
autor: punto 1.6
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
: pn sie 10, 2015 12:59 am
autor: turbomaniak
W krotym nissanie bylo gt22 z a/r 67

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
: pn sie 10, 2015 7:16 am
autor: punto 1.6
Trade / Atleon / Cabstar 3,0 turbo gt2252s
Re: GT2056 - wieksza część gorąca...
: śr sie 12, 2015 8:52 pm
autor: punto 1.6