Strona 1 z 1
unichip vs smt6
: pn lut 20, 2006 7:44 pm
autor: jugo500
Re: unichip vs smt6
: pn lut 20, 2006 10:11 pm
autor: KYS
w Polsce Unichip'em zajmuje się już od dość dawna firma
Majer-Tech
TU znajdziesz kilka informacji o Unichipie...

Re: unichip vs smt6
: wt lut 21, 2006 12:25 am
autor: apac
KYS pisze:
w Polsce Unichip'em zajmuje się już od dość dawna firma
Majer-Tech
TU znajdziesz kilka informacji o Unichipie...

UNICHIP można stosować do samochodow N/A jak i Turbo.
Cena pakietu UNICHIP + instalacja i strojenie to
N/A 1990pln brutto
Turbo 3390pln brutto (cena zawiera dodatkowo moduł do sterowania turbo)
Jednym slowem

OKAZJA

: wt lut 21, 2006 3:45 pm
autor: ziuzio
Zarówno Uni jak i SMT wystroi Macpl z sr.pl .
Smt i Uni mają porównywalne funkcje(z małym + dla Uni za funkcje takie jak aproksymacja, a także większą liczbę "pól" map ), zaś różnica w cenie i ogólnodostępność materiałów o strojeniu na Smt przemawia właśnie za tym urządzeniem.
: czw mar 30, 2006 8:25 pm
autor: kaza
Chłopaki oriętuje się ktoś z was jak to na prawdę jest z smt vs UT 1.3, bo z tego co słyszałem to smt współpracuje tylko z przepływką sterowaną 5V a UT 1.3 ma przepływkę sterowaną 12V, ktoś się oriętuje jak to na prawdę jest??? Może ktoś ma coś na ten wzór załorzone u siebie jeśli tak to piszcie co. Pozdrawiam
: czw mar 30, 2006 10:37 pm
autor: ziuzio
Wejście analogowe w smt6 masz do 10V, a maksymalny sygnał z przepływki masz 8.70V

.
: czw mar 30, 2006 10:54 pm
autor: ZibiUT
ziuzio pisze:Wejście analogowe w smt6 masz do 10V, a maksymalny sygnał z przepływki masz 8.70V

.
Tak ale czytałem ze masz problemy z smt6 (mami ja już) z napieciem powyżej 8V. Jak to jest??
: czw mar 30, 2006 11:06 pm
autor: ziuzio
Był problem, ale rozwiązał się przez ustawienie 'fuel zero calibration'=6(najlepiej dobrać metodą prób i błędów). Jeszcze jest walka, żeby jakoś zgrać korekcję temperaturową, ale to już mniejszy problem:).