Strona 1 z 2
padła uszczelka pod głowicą
: pt sty 06, 2006 1:44 pm
autor: marcin77
jak dawno mnie nie było

, dziś wkońcu pierdyknęła uszczelka pod głowicą - kupaaaa białego dymu i śmierdzi olejem, nadszedł czas remontu chyba

, chyba że nie uszczelka

, no i lipa dzwoniłem po kilku sklepach u mnie na wiosce i nikt nie ma uszczelki

, jak fajnie mieszkać na zadupiu

, w sumie napisałem to na problemach ale pewnie bardziej pasuje na ogólny ( tak chciałem tylko wypłakać się

)
w piątek laweta zabiera auto do mechanika i zobaczymy co dalej, firma konkretna, wymontują silnik i będzie regeneracja (chyba że coś porządnie szlag trafił)
: pt sty 06, 2006 4:10 pm
autor: ziuzio
Jak potrzeba bardzo, mogę Ci zakupić i wysłać uszczelkę

. Do wyboru u mnie na wioskach Elring(~120zł), Ajusa(70zł), Glaser(??).
: pt sty 06, 2006 4:34 pm
autor: ZibiUT
W Wawce jest nawet Spesso tylko ten normalny za okolo 80 zł
: sob sty 07, 2006 5:05 pm
autor: Yaninnya
Zibi122 pisze:W Wawce jest nawet Spesso tylko ten normalny za okolo 80 zł
Nienormalny też jest. W Vema-Pol'u można zamówić.
: sob sty 07, 2006 8:42 pm
autor: marcin77
dzięki wszystkim za słowa otuchy

, w środę lub czwartek prowadzę auto do mechaniora i zdejmuje głowicę, po oględzinach okaże się czy robię czy sprzedaję na części

: ndz sty 08, 2006 11:37 am
autor: marcin77
jeszcze jedno pytanie, oprócz tego dymu olej dosłownie pulsuje spod bagnetu od oleju w silniku, chyba nie jest to normalne

: ndz sty 08, 2006 11:58 am
autor: ziuzio
ZAleży czym pulsuje - jak samym olejem to niedobrze, bo pewnie pierścienie już nie trzymają. Ale jak pulsuje parą to całkiem normalne

.
: ndz sty 08, 2006 12:02 pm
autor: marcin77
ziuzio pisze:ZAleży czym pulsuje - jak samym olejem to niedobrze, bo pewnie pierścienie już nie trzymają. Ale jak pulsuje parą to całkiem normalne

.
pulsuje olejem, ale zakładam że będzie przy okazji mały remont
: śr sty 25, 2006 10:43 pm
autor: marcin77
problem rozwiązany

,
winna była zatkana odma + zatkane sitko przy smoku (pewnie źle opisuję ale będziecie wiedzieć) + nieszczelny wężyk do smarowania turbiny (dlatego dym był gęsty, białoniebieski i waliło olejem)
i teraz najlepsze - kompresja na cylindrach w granicach 13.5 na wszystkich garach

, a ja tu remonty i inne bzdety wymyślałem, brawa dla tego co podpowiadał o odmie

,
jezszce jedna niespodzianka - znalazłem MKI turbo rozbite u siebie w białymstoku (będzie moje) koleś za 300pln chce je oddać (zobaczymy)
: śr sty 25, 2006 10:47 pm
autor: McBanan
hehe jak za 300 chce oddac to powiedz mu zeby jeszcze ze dwa takie skolowal

place od reki bez targowania

: śr sty 25, 2006 10:53 pm
autor: marcin77
McBanan pisze:hehe jak za 300 chce oddac to powiedz mu zeby jeszcze ze dwa takie skolowal

place od reki bez targowania

leży rok czasu jak koleś dał się"śmignąć" pijanemu koleżce, przy 130 polećał zwiedzać pobocze, a mechanik dopiero dziś wygadał się dla mnie

, tylne hamulce, skrzynia biegów i coś jeszcze podpasuję

: czw sty 26, 2006 8:00 am
autor: ZibiUT
Bierz w ciemno co by nie było.
: czw sty 26, 2006 9:46 am
autor: marcin77
Zibi122 pisze:Bierz w ciemno co by nie było.
nie inaczej

: pn sty 30, 2006 2:58 pm
autor: murcki
To ja następny
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.
Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało

: pn sty 30, 2006 3:01 pm
autor: mops
murcki pisze:To ja następny
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.
Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało

za ciezki ladunek masz w bagazniku - musisz wyladowac fure
