Strona 1 z 2

padła uszczelka pod głowicą

: pt sty 06, 2006 1:44 pm
autor: marcin77
jak dawno mnie nie było :lol: , dziś wkońcu pierdyknęła uszczelka pod głowicą - kupaaaa białego dymu i śmierdzi olejem, nadszedł czas remontu chyba :roll: , chyba że nie uszczelka :?: , no i lipa dzwoniłem po kilku sklepach u mnie na wiosce i nikt nie ma uszczelki :lol: , jak fajnie mieszkać na zadupiu :evil: , w sumie napisałem to na problemach ale pewnie bardziej pasuje na ogólny ( tak chciałem tylko wypłakać się :wink: )

w piątek laweta zabiera auto do mechanika i zobaczymy co dalej, firma konkretna, wymontują silnik i będzie regeneracja (chyba że coś porządnie szlag trafił)

: pt sty 06, 2006 4:10 pm
autor: ziuzio
Jak potrzeba bardzo, mogę Ci zakupić i wysłać uszczelkę :) . Do wyboru u mnie na wioskach Elring(~120zł), Ajusa(70zł), Glaser(??).

: pt sty 06, 2006 4:34 pm
autor: ZibiUT
W Wawce jest nawet Spesso tylko ten normalny za okolo 80 zł

: sob sty 07, 2006 5:05 pm
autor: Yaninnya
Zibi122 pisze:W Wawce jest nawet Spesso tylko ten normalny za okolo 80 zł
Nienormalny też jest. W Vema-Pol'u można zamówić.

: sob sty 07, 2006 8:42 pm
autor: marcin77
dzięki wszystkim za słowa otuchy :wink: , w środę lub czwartek prowadzę auto do mechaniora i zdejmuje głowicę, po oględzinach okaże się czy robię czy sprzedaję na części :roll:

: ndz sty 08, 2006 11:37 am
autor: marcin77
jeszcze jedno pytanie, oprócz tego dymu olej dosłownie pulsuje spod bagnetu od oleju w silniku, chyba nie jest to normalne :?:

: ndz sty 08, 2006 11:58 am
autor: ziuzio
ZAleży czym pulsuje - jak samym olejem to niedobrze, bo pewnie pierścienie już nie trzymają. Ale jak pulsuje parą to całkiem normalne :) .

: ndz sty 08, 2006 12:02 pm
autor: marcin77
ziuzio pisze:ZAleży czym pulsuje - jak samym olejem to niedobrze, bo pewnie pierścienie już nie trzymają. Ale jak pulsuje parą to całkiem normalne :) .

pulsuje olejem, ale zakładam że będzie przy okazji mały remont

: śr sty 25, 2006 10:43 pm
autor: marcin77
problem rozwiązany :lol: ,
winna była zatkana odma + zatkane sitko przy smoku (pewnie źle opisuję ale będziecie wiedzieć) + nieszczelny wężyk do smarowania turbiny (dlatego dym był gęsty, białoniebieski i waliło olejem)
i teraz najlepsze - kompresja na cylindrach w granicach 13.5 na wszystkich garach :twisted: , a ja tu remonty i inne bzdety wymyślałem, brawa dla tego co podpowiadał o odmie :D ,
jezszce jedna niespodzianka - znalazłem MKI turbo rozbite u siebie w białymstoku (będzie moje) koleś za 300pln chce je oddać (zobaczymy)

: śr sty 25, 2006 10:47 pm
autor: McBanan
hehe jak za 300 chce oddac to powiedz mu zeby jeszcze ze dwa takie skolowal :D place od reki bez targowania :lol:

: śr sty 25, 2006 10:53 pm
autor: marcin77
McBanan pisze:hehe jak za 300 chce oddac to powiedz mu zeby jeszcze ze dwa takie skolowal :D place od reki bez targowania :lol:
leży rok czasu jak koleś dał się"śmignąć" pijanemu koleżce, przy 130 polećał zwiedzać pobocze, a mechanik dopiero dziś wygadał się dla mnie :x , tylne hamulce, skrzynia biegów i coś jeszcze podpasuję 8)

: czw sty 26, 2006 8:00 am
autor: ZibiUT
Bierz w ciemno co by nie było.

: czw sty 26, 2006 9:46 am
autor: marcin77
Zibi122 pisze:Bierz w ciemno co by nie było.
nie inaczej :)

: pn sty 30, 2006 2:58 pm
autor: murcki
To ja następny :|
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.

Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało :hmm:

: pn sty 30, 2006 3:01 pm
autor: mops
murcki pisze:To ja następny :|
Odpalam wczoraj auto, a tu biała chmura za mną.

Dzisiaj w warsztacie sprawdzali jakimś przyrządem do sprawdzania uszczelek głowicy (istnieje w ogóle coś takiego?) i podobno nic nie wykazało :hmm:
za ciezki ladunek masz w bagazniku - musisz wyladowac fure :twisted: