VTG w PGT-debata
: sob lut 11, 2012 8:28 pm
Jako że orginalna turbosprężarka w moim punto osiągneła już kres swojej przydatności
(jest spocona olejem a żeliwko przy klapce westgate ma juz pokaźne pęknięcie)
Podiołem decyzje że będzie jej wymiana.
Przeryłem dośc poważnie to forum by obrać jakiś kierunek w tej sprawie a że auto nie służy do sportu ani na niedziele najprawdopodobniej będzie to Garrett 2056.
Chcę zapuścic dyskusję wśród technicznych umysłów tego forum by rozważyć różnice pomiędzy turbiną sterowana klapką obejściową westgate a sterowaną zmniennie kierownicami spalin
1.Co by przemawiało na kożyśc zamontowania jednej względem drugiej ?
2.Technicznych sposobów na zamontowanie turbo vtg
Mam pewne przemyslena w tym temacie ale o tym troszke później
(jest spocona olejem a żeliwko przy klapce westgate ma juz pokaźne pęknięcie)
Podiołem decyzje że będzie jej wymiana.
Przeryłem dośc poważnie to forum by obrać jakiś kierunek w tej sprawie a że auto nie służy do sportu ani na niedziele najprawdopodobniej będzie to Garrett 2056.
Chcę zapuścic dyskusję wśród technicznych umysłów tego forum by rozważyć różnice pomiędzy turbiną sterowana klapką obejściową westgate a sterowaną zmniennie kierownicami spalin
1.Co by przemawiało na kożyśc zamontowania jednej względem drugiej ?
2.Technicznych sposobów na zamontowanie turbo vtg
Mam pewne przemyslena w tym temacie ale o tym troszke później