Po Ściągnięciu Półośki Zrobił się Problem
: sob wrz 24, 2011 2:09 pm
Witam
Panowie na dniach wymieniałem gumy na przegubach bo je porozprówało
Drążka kierowniczego nie ruszałem tak samo wahacza nie ruszałem podczas wyciągania półośki
Teraz pojawił się problem po założeniu półośki mocowanie amora na zwrotnicy jest po skosem wogóle nie zgrywa się prostopadle w lini z amorem...tak samo drążek nie przylega prostopadle do budy tylko idzie pod skosem
Jedno koło jest skrecone maksymalnie np w prawo a te od tej pół ośki jest proste...
O co tu chodzi ?

Dodam jeszcze ze silnik idzie lekko pod skosem to i skrzynia jest lekko pod skosem ale przedtem jakos to było założone i jeździło to i znów tak powinno być
Panowie na dniach wymieniałem gumy na przegubach bo je porozprówało
Drążka kierowniczego nie ruszałem tak samo wahacza nie ruszałem podczas wyciągania półośki
Teraz pojawił się problem po założeniu półośki mocowanie amora na zwrotnicy jest po skosem wogóle nie zgrywa się prostopadle w lini z amorem...tak samo drążek nie przylega prostopadle do budy tylko idzie pod skosem
Jedno koło jest skrecone maksymalnie np w prawo a te od tej pół ośki jest proste...
O co tu chodzi ?


Dodam jeszcze ze silnik idzie lekko pod skosem to i skrzynia jest lekko pod skosem ale przedtem jakos to było założone i jeździło to i znów tak powinno być