Strona 1 z 1

Po Ściągnięciu Półośki Zrobił się Problem

: sob wrz 24, 2011 2:09 pm
autor: wachus
Witam

Panowie na dniach wymieniałem gumy na przegubach bo je porozprówało
Drążka kierowniczego nie ruszałem tak samo wahacza nie ruszałem podczas wyciągania półośki
Teraz pojawił się problem po założeniu półośki mocowanie amora na zwrotnicy jest po skosem wogóle nie zgrywa się prostopadle w lini z amorem...tak samo drążek nie przylega prostopadle do budy tylko idzie pod skosem

Jedno koło jest skrecone maksymalnie np w prawo a te od tej pół ośki jest proste...

O co tu chodzi ? :shock:

Obrazek

Dodam jeszcze ze silnik idzie lekko pod skosem to i skrzynia jest lekko pod skosem ale przedtem jakos to było założone i jeździło to i znów tak powinno być

Re: Po Ściągnięciu Półośki Zrobił się Problem

: sob wrz 24, 2011 6:15 pm
autor: turbomaniak
Na jednej czy na dwoch polosiach zmieniales te oslony?

Re: Po Ściągnięciu Półośki Zrobił się Problem

: sob wrz 24, 2011 7:34 pm
autor: wachus
na jednej

powiedz mi czy przegub wewnetrzny przy skrzyni powinien wyginać się też na boki jak ten przy kole ? czy on chodzi na sztywno jedynie delikatnie sie wysuwa i wsuwa ?

Re: Po Ściągnięciu Półośki Zrobił się Problem

: ndz wrz 25, 2011 2:58 am
autor: turbomaniak
Wygina sie na boki, wysuwa sie i odwrotnie