strojenie na hamowni - po regeneracji turbiny
: wt gru 13, 2005 5:28 pm
Oto wyniki strojenia, okazalo sie ze auto zalewa na dole, teraz jest troche lepiej AFR: 10,47@2279rpm, 9,57@3982, 11,26@5450. Gora ok, dol byl tragiczny, w tym momencie jeszcze dobrze nie jest(wiecej nie da sie zrobic, krecac imbusem i przestawiajac sprezyne w przeplywce), mysle, ze jesli tylko $$ pozwoli zamontoje dodatkowa elektronike sterujaca paliwem (moze kiedys pozbede sie tez klapkowej przeplywki). Hamownia co prawda inercyjna wiec nowe turbo ladowalo ciutke mniej (~0,8) widac, ze na 5 biegu bylo juz lepiej(wieksze obciazenie), ale ze wzgledu na opony (zimowki) pojawialy sie duze zaklocenia- na tym jednym wykresie nie byl ciagniety do 6200 z tego powodu - a KM wyszlo by troche wiecej. Silnik szacowany jest na ~ 130 KM/170Nm na drodze. Turbo laduje okolo 0,9 bara. Auto zaczelo calkiem fajnie jezdzic :D a jezdzic bedzie jeszcze lepiej niz teraz 8)
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... sut8xn.jpg
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... sut8xn.jpg