Strona 1 z 1

strojenie na hamowni - po regeneracji turbiny

: wt gru 13, 2005 5:28 pm
autor: apac
Oto wyniki strojenia, okazalo sie ze auto zalewa na dole, teraz jest troche lepiej AFR: 10,47@2279rpm, 9,57@3982, 11,26@5450. Gora ok, dol byl tragiczny, w tym momencie jeszcze dobrze nie jest(wiecej nie da sie zrobic, krecac imbusem i przestawiajac sprezyne w przeplywce), mysle, ze jesli tylko $$ pozwoli zamontoje dodatkowa elektronike sterujaca paliwem (moze kiedys pozbede sie tez klapkowej przeplywki). Hamownia co prawda inercyjna wiec nowe turbo ladowalo ciutke mniej (~0,8) widac, ze na 5 biegu bylo juz lepiej(wieksze obciazenie), ale ze wzgledu na opony (zimowki) pojawialy sie duze zaklocenia- na tym jednym wykresie nie byl ciagniety do 6200 z tego powodu - a KM wyszlo by troche wiecej. Silnik szacowany jest na ~ 130 KM/170Nm na drodze. Turbo laduje okolo 0,9 bara. Auto zaczelo calkiem fajnie jezdzic :D a jezdzic bedzie jeszcze lepiej niz teraz 8)
http://img520.imageshack.us/my.php?imag ... sut8xn.jpg

: wt gru 13, 2005 11:02 pm
autor: ziuzio
:brawo2: !! :drive:

: śr gru 14, 2005 12:04 am
autor: apac
@ziuzio: dzieki za rady i pomoc w chwilach zwatpienia :wink:
@project xs: dzieki za poswiecony czas - wykonano kilka(nascie) pomiarow, co tylko mozna bylo przestawic zostalo przestawione (kilkakrotnie), auto spedzilo pol dnia ;) na rolkach ale bylo warto. Mam nadzieje ze juz w styczniu zagosci pod maska smt6(7) a nastepnie wiekszy intercooler 8)

: czw gru 15, 2005 12:15 am
autor: ziuzio
Nakręcili Cię widać w XSie :P . Czekam(y) na rezultaty po SMTX i konwersji na MAPa:).