Strona 1 z 1

nowe turbo - fabryczny "tuning" ;)

: ndz gru 11, 2005 8:58 am
autor: apac
Mam juz zalozone nowe turbo (po regeneracji), wszystko bylo by ok jednak sprezarka bez zadnego mbc laduje okolo 1 (albo i troche wiecej :wink: ) bara. :shock: Oczywiscie z odpietym czujnikiem cisnienia, z zapietym tylko szarpalo autem. Klapka od WG chodzila na prawde mieciutko wiec nie podejrzewam aby sie cos przycinalo... Byc moze baczek jest od czegos innego. Ile max moze dmuchnac sprezarka IHI RHB5 z UT - z odlaczonym WG ?? Musze stwierdzic czy wg w ogole dziala... Chcialem co prawda kupic mbc i ustawic ~0,8, ale czy jazda na 1 bar nie wplynie negatywnie na silnik? Kiedys sprezarka po wcisnieciu gazu do dechy dochodzila do 0,5b i tak zostawala - auto dosc slabo przyspieszalo dalej, teraz po podobnej operacji wskazowka wyskakuje na 0,5 jakis czas sie tam zatrzymuje po czym (po osiagnieciu odpowiednich obrotow) pnie sie w gore (auto dopiero zaczyna przyspieszac) az do 1 bara (nastepnie sciagam noge z gazu aby cos nie wybuchlo) :? Nie sadzilem ze kiedys to powiem, ale w tym momencie mocy dla mnie az nadto, niechcacy przypalilem nowe zimowki na dwojce :oops:

: ndz gru 11, 2005 10:22 am
autor: ZibiUT
Ja juz jakiś czas jeżdzę z takim doładowaniem i jest spoko ale żywotność silnika napewno się skraca. Prawdopodobnie masz uszkodzony WG albo ktoś się pomylił i nie taki założył albo ten wężyk od wg do turbo jest nieszczelny i dlatego tak dmucha.