Pytanko
: pt maja 27, 2011 7:35 pm
Dziś darzyło mi się małe "kuku"...
Tzn po zatrzymaniu samochodu (punto gt) wielki wybuch pary z pod maski... jak zauważyłem temp. płynu chłodzącego skoczyła do 2/3 skali, (podczas jazdy lekko wychyliła się ponad połowę wiec pomyślałem że wiatrak da sobie rade) wentylator się nie załączył... po delikatnym przestygnięciu i ustaniu dymienia udało mi się zlokalizować pęknięcie wężyka od chłodnicy. Pytanko mam takie co mogło być przyczynom i czego mogę się spodziewać... MoŻe to przez termostat nie załączył się wiatraki i ciśnienie rozpieprzyło wężyk... czy moŻe uszczelka pod głowicą. Jakie mogły by być objawy uszczelki. Proszę o pomoc i z góry dzięki, tylko minie nie besztajcie xD
moRZe - to taki zbiornik wodny
Tzn po zatrzymaniu samochodu (punto gt) wielki wybuch pary z pod maski... jak zauważyłem temp. płynu chłodzącego skoczyła do 2/3 skali, (podczas jazdy lekko wychyliła się ponad połowę wiec pomyślałem że wiatrak da sobie rade) wentylator się nie załączył... po delikatnym przestygnięciu i ustaniu dymienia udało mi się zlokalizować pęknięcie wężyka od chłodnicy. Pytanko mam takie co mogło być przyczynom i czego mogę się spodziewać... MoŻe to przez termostat nie załączył się wiatraki i ciśnienie rozpieprzyło wężyk... czy moŻe uszczelka pod głowicą. Jakie mogły by być objawy uszczelki. Proszę o pomoc i z góry dzięki, tylko minie nie besztajcie xD
moRZe - to taki zbiornik wodny