Waga sprzegla UT, 1.4 NA, 1116
: ndz lis 14, 2010 1:12 am
Witam,
Kiler bedzie ewoluowal w innym wcieleniu i mam pytanie o sprzeglo. Bedzie to wolnossacy 1116 z tlokami 86.4 wiec 1.3 i moc 120-140km. Najwazniejsza jest najnizsza masa sprzegla, przeniesienie mocy, hamowanie silnikiem, obroty do 9k.
Biore takie opcje pod uwage:
1. a) kolo zamachowe ze sprzeglem 1116 z przerobka u P. Radzikowskiego
b) kolo zamachowe ze sprzeglem 1116 bez przerobki u P. Radzikowskiego
2. a)kolo zamachowe ze sprzeglem UT(190mm) z przerobka u P. Radzikowskiego
b)kolo zamachowe ze sprzeglem UT(190mm) z przerobka u P. Radzikowskiego
3. a)kolo zamachowe ze sprzeglem 1.4 NA(180mm) z przerobka u P. Radzikowskiego
b)kolo zamachowe ze sprzeglem 1.4 NA(180mm) z przerobka u P. Radzikowskiego
Na co sie zdecydowac lub moze wziac pod uwage calkowicie inne rozwiazanie?
Kiler bedzie ewoluowal w innym wcieleniu i mam pytanie o sprzeglo. Bedzie to wolnossacy 1116 z tlokami 86.4 wiec 1.3 i moc 120-140km. Najwazniejsza jest najnizsza masa sprzegla, przeniesienie mocy, hamowanie silnikiem, obroty do 9k.
Biore takie opcje pod uwage:
1. a) kolo zamachowe ze sprzeglem 1116 z przerobka u P. Radzikowskiego
b) kolo zamachowe ze sprzeglem 1116 bez przerobki u P. Radzikowskiego
2. a)kolo zamachowe ze sprzeglem UT(190mm) z przerobka u P. Radzikowskiego
b)kolo zamachowe ze sprzeglem UT(190mm) z przerobka u P. Radzikowskiego
3. a)kolo zamachowe ze sprzeglem 1.4 NA(180mm) z przerobka u P. Radzikowskiego
b)kolo zamachowe ze sprzeglem 1.4 NA(180mm) z przerobka u P. Radzikowskiego
Na co sie zdecydowac lub moze wziac pod uwage calkowicie inne rozwiazanie?