Strona 1 z 1
Uszczelka pod głowicę - jaka
: wt paź 18, 2005 9:08 pm
autor: ZibiUT
Jakiej firmy zastosowac uszczelkę pod głowicę i ewentualnie ile może ona kosztować jezeli warunek jest taki iż ma wytrzymać w silniku 1,3T doładowania rzedu 1 bar jazda codzienna i od czasu do czasu jakies szaleństwo na 1,5 bara ewentualnie później wieksza turbina i jazda z takim doładowaniem ?
Ostatnio spotykane to Glaser , Elring ?
Co byście polecili ?
Jakie macie u siebie i ile płaciliście?
: wt paź 18, 2005 10:51 pm
autor: ziuzio
Elring i Goetze są warte polecenia, o Glaserze jedynie słyszałem że dobry.
Dwie pierwsze bezstresowo znoszą 1bar, jeżeli prawidłowo zamontowane

.
O 1.5bar to nie wiem, ale w innym wątku przewijała się węglowa uszczelka Spesso.
: śr paź 19, 2005 7:45 am
autor: kania_
Ja chce dmuchnac 1.5 bara i zakladam elringa ale oringowalem blok (miedziane oringi)
P.S.
spesso dobra uszczelka ale jak niedaj Bóg wypale zawor lub z jakiegos powodu bede muszial zgjac glowke to tylke pieniedzy pojdzie w bloto
zaoringowalem blok i teraz moge slabsze uszczelki pakowac jak to bedzie sie sprawowac sie zobaczy

: śr paź 19, 2005 7:54 am
autor: ZibiUT
kania_ - czy to z toba rozmawiałem w Wawie ??
Bo cos czuje że tak.
: śr paź 19, 2005 10:24 am
autor: ZibiUT
Uszczelka Spesso do UT 1,3 kosztuje 82 zł.
Spesso robi również wersję racing ale nie dostępna w Polsce.
: czw paź 20, 2005 12:35 am
autor: spavatch
ziuzio pisze:Elring i Goetze są warte polecenia
Zgadzam sie z przedmowca

.
: czw paź 20, 2005 1:33 pm
autor: kania_
Mnie chodzilo wlasnie o spesso nie dostepne w polsce
Zibi 122; raczej watpie zebysmy rozmawiali w Wawie bo ja jestem z Krakowa
P.S.
Choc nic nie stoi na przeszkodzie pogadac

moj nr gg 2179953
moj nr tel 888452432
Kania Piotr
: czw paź 20, 2005 1:50 pm
autor: ZibiUT
Spoko.
Poprostu w jednej z firm tuningowych w Wawce pracuje koles co kupił UT z silnikiem 1,5. Poniewaz Ty też pisaleś o 1,5 myślałem że to może Ty.
Pozdrawiam.
: czw paź 20, 2005 2:05 pm
autor: kania_
ja mam uno 1.3 turbo bo wedlug mnie jest to jeden z lepszych dołów
Ale ogladajac 1.6 sohc z lanci to tam tez jest dobry dół
: wt lis 01, 2005 1:35 pm
autor: norbi
Żeby nie zakładać nowego tematu się przyłącze... Zamówić taką uszczelkę na wzór oryginalnej zrobinej z miedzi to dobra alternatywa?
: wt lis 01, 2005 2:11 pm
autor: ZibiUT
A wiesz jaka bedzie cena?
Bo ja za dorobienie zwykłej płaciłem 80 zł a z miedzi to pewnie z 200 zł albo i wiecej i nie wiem czy ma to sens. Trzeba się zastanowić jakie ma być doładowanie bo jezeli duże to raczej oringowanie bloku by było lepsze.
: wt lis 01, 2005 9:09 pm
autor: norbi
No właśnie ceny nie znam, ale myśle, że nie byłby to bardzo duży koszt... Muszę się dopytać. Doładowanie 1bar z seryjnej turbiny, później chciałbym zainwestować w K03 i zwiększyć doładowanie.
: śr lis 02, 2005 4:02 pm
autor: ZibiUT
Jezdze na 1 bar na zwyklej uszczelce i nie ma problemu.
Przy wiekszym doładowaniu trzeba bedzie cos mocniejszego pewnie.
: pt lis 04, 2005 8:40 am
autor: spavatch
Zibi122 pisze:Jezdze na 1 bar na zwyklej uszczelce i nie ma problemu.
Przy wiekszym doładowaniu trzeba bedzie cos mocniejszego pewnie.
No wlasnie, jestem ciekaw jaka uszczelke zastosowali wlasciciele GT latajacych na 1.5 bara...

: pt lis 04, 2005 11:31 am
autor: ZibiUT
Uszczelka w Punto GT i UT 1,4 T jest taka sama
Czyli UT 1,4T mozna pompować 1,5 bara
