Dylematy
: ndz paź 03, 2010 11:45 pm
Panowie mam problem bo chcę troszkę pomodzić drugiego kropka. Pacjent to 1.2MPI. Biorę pod uwagę trzy rozwiązania:
- 1.2T czyli powiedzmy seria plus turbo K03, GT25 itp.
- 1.4T czyli napęd od PGT
- 1.6T czyli N/A z P90 na osprzęcie PGT
Co polecacie? Skłaniam się na wariant 1.2T lub 1.6T bo 1.4T już mam... Z tego co czytałem 1.2T to dość problemowy setup jeśli chodzi o w miarę bezawaryjne użytkowanie auta ale w miarę prosty (silnika i skrzyni nie trzeba ruszać). O 1.6T nie wiem nic oprócz tego że ktoś kiedyś widział u kogoś że to jeździ. Uprzedzam pytania o sens takiego rozwiązania, opłacalność itp. ponieważ wiem co robię. Reszta też już w miarę jest przygotowana bo w zeszłym roku wsadziłem do MPI zawias i hamulce z PGT. Teraz pozostaje kwestia co wsadzić pod maskę?
- 1.2T czyli powiedzmy seria plus turbo K03, GT25 itp.
- 1.4T czyli napęd od PGT
- 1.6T czyli N/A z P90 na osprzęcie PGT
Co polecacie? Skłaniam się na wariant 1.2T lub 1.6T bo 1.4T już mam... Z tego co czytałem 1.2T to dość problemowy setup jeśli chodzi o w miarę bezawaryjne użytkowanie auta ale w miarę prosty (silnika i skrzyni nie trzeba ruszać). O 1.6T nie wiem nic oprócz tego że ktoś kiedyś widział u kogoś że to jeździ. Uprzedzam pytania o sens takiego rozwiązania, opłacalność itp. ponieważ wiem co robię. Reszta też już w miarę jest przygotowana bo w zeszłym roku wsadziłem do MPI zawias i hamulce z PGT. Teraz pozostaje kwestia co wsadzić pod maskę?