Strona 1 z 1
Impulsator skrzyni PGT
: czw sie 26, 2010 1:40 pm
autor: dzikidaniel
Szukam impulsator skrzyni. Niby sporo Fiatów jak np Bravo mają takowe ale wg epera czujniki są inne. Stad pytanie: czy można dopasować z jakiegoś auta takowy czujnik? Czy tylko podejdzie od PGT? Ewentualnie gdzie szukać (bo zapewne w ASO jak za zboże każą płacić)?
Re: Impulsator skrzynie PGT
: czw sie 26, 2010 8:08 pm
autor: ZibiUT
pasowac powinien z kazdego jedynie wskazania nie wiem jakie beda
Re: Impulsator skrzynie PGT
: czw sie 26, 2010 9:25 pm
autor: dzikidaniel
No właśnie chodzi o to by były takie same

Re: Impulsator skrzynie PGT
: pt sie 27, 2010 12:24 am
autor: megazord
Od wskazań jest licznik. Z tyłu na obudowie jest napisane ile impulsów na obrót jest aby wskazania były poprawne. Co do czujnika powinien pasować z każdego PI z ABS. W 1.2 8v miałem czujnik z TD.
Re: Impulsator skrzynie PGT
: pt sie 27, 2010 12:55 pm
autor: dzikidaniel
Z tym że żadne MK1 nie ma wyskalowanego prędkościomierza do 240 kmh. Nie wiem co z tym fantem zrobić za bardzo...
Re: Impulsator skrzynie PGT
: pt sie 27, 2010 4:44 pm
autor: megazord
dzikidaniel pisze:Z tym że żadne MK1 nie ma wyskalowanego prędkościomierza do 240 kmh. Nie wiem co z tym fantem zrobić za bardzo...
To nie ma znaczenia. Przecież impulsator nie przerywa impulsów po osiągnięciu 200km/h (liczniki ze zwykłych PI) tylko daje je dalej z odpowiednio wyższą częstotliwością (im szybciej jedziesz tym szybciej wychodzą impulsy ze skrzyni). Jeszcze raz powtarzam że od tego co wskazuje licznik jest układ w nim wbudowany określający ilość impulsów na obrót.
Re: Impulsator skrzyni PGT
: pt sie 27, 2010 5:06 pm
autor: dzikidaniel
No i o tym mówię. Daj mi pewność że nie będzie przekłamywał prędkości to za nabędę takowy...
Re: Impulsator skrzyni PGT
: sob sie 28, 2010 12:09 am
autor: megazord
Tak jak pisałem, w 1.2 mam impulsator z TD. Liczniki różnią się tym że ten od TD ma na obudowie napis 230 giri, z 1.2 ma 200 giri. Impulsator mimo że troszkę inny z wyglądu wskazuje dobrze, tzn licznik pokazuje to samo co na ori impulsatorze.
SC MPI bez wspomagania kierownicy ma taki sam impulsator jak PI HSD, a licznik przecież wyskalowany do 180. SC MPI ze wspomaganiem ma katalogowo inny impulsator (pin z impulsem rozdzielony jest na dwa piny, jeden do licznika, drugi do wspomagania), a na impulsatorze z wersji bez wspomagania też wszystko działa tylko samemu trzeba dolutować kabelek do kabelka w wiązce żeby wyjście impulsu było na dwa kabelki.
Wniosek - To musi działać