kania_ i jego UT (dywagacje o tlokach itd...) [przeniesiony]
: śr wrz 14, 2005 9:01 am
silniczek dopiero powstaje
ale:
-obrobiona glowica: wieksze zawory, wieksze kanaly, kanaly polerowane, komora spalania polerowana, inne katy na gniazdach i zaworach,
-inny wałek rozrzadu,
-inny kolektor ssacy,
-wiekszy FMIC,
-inny kolektor wydechowy,
-turbina T3,
-elektronika (konwersja wtrysku z cromy 2.0 turbo a zaplonem z UT)
-tłoki Mahle,
-korby Pauter,
-uszczelki i uszczelniacze elring (oringowanie bloku),
-inny DV lub BOV (nie przekonany jestem do stosowania BOV
w L jetroniku)
-prawdopodobnie zmienie pasek klinowy na wielo rowkowy,
-chłodnica oleju z cromy 2.0 turbo,

-obrobiona glowica: wieksze zawory, wieksze kanaly, kanaly polerowane, komora spalania polerowana, inne katy na gniazdach i zaworach,
-inny wałek rozrzadu,
-inny kolektor ssacy,
-wiekszy FMIC,
-inny kolektor wydechowy,
-turbina T3,
-elektronika (konwersja wtrysku z cromy 2.0 turbo a zaplonem z UT)
-tłoki Mahle,
-korby Pauter,
-uszczelki i uszczelniacze elring (oringowanie bloku),
-inny DV lub BOV (nie przekonany jestem do stosowania BOV
w L jetroniku)
-prawdopodobnie zmienie pasek klinowy na wielo rowkowy,
-chłodnica oleju z cromy 2.0 turbo,