Strona 1 z 1
Problem
: śr cze 23, 2010 11:13 pm
autor: adamm_mk1
Cześć mam taki problem, w moim Punto mk1 dzieje się tak, że po wymianie zawieszenia amorki i sprężyny Weitec -50/-35mm, przy hamowaniu na łuku blokuje się wewnętrzne koło, hamulce są od marei JTD tarcza, zacisk, klocki, opony to Yokohama A.drive 165/65 r14. Na zawieszeniu serii i hamulcach od marei nie było takich problemów. Jakieś sugestie?
Re: Problem
: śr cze 23, 2010 11:38 pm
autor: ZibiUT
Przód czy tył??
Re: Problem
: śr cze 23, 2010 11:49 pm
autor: adamm_mk1
Zibi122 pisze:Przód czy tył??
Przód wewnętrzny.
Re: Problem
: ndz lip 04, 2010 3:01 pm
autor: hz10
to raczej normalny objaw
Re: Problem
: wt lip 13, 2010 8:25 pm
autor: adamm_mk1
hz10 pisze:to raczej normalny objaw
Normalne by to było gdyby, nie to że na prawdę nie trzeba mocno nacisnąć hamulca, żeby zblokować koło, jadę prosto naciskam na hamulec, hamuje normalnie, zaczynam skręcać w prawo blokuje się prawe przednie koło, prostuje koło się odblokowuje, skręcam w lewo blokuje się lewe przednie koło. Wystarczy, że na lekkim łuku lekko dam po hamulcach i już słychać pisk opony. Przewody elastyczne są nowe, płyn hamulcowy też, tego typu kwiatki zauważyłem po zamontowaniu kompletnego zawieszenia Weitec (sprężyny + amory, przód i tył) zawieszenie było używane ~30 000km przelotu.

Re: Problem
: wt lip 13, 2010 9:06 pm
autor: tusiu1988
nie masz się czym przejmować na takim zawiasie to normalne, bez stresu
Re: Problem
: wt lip 13, 2010 10:56 pm
autor: adamm_mk1
tusiu1988 pisze:nie masz się czym przejmować na takim zawiasie to normalne, bez stresu
Bez stresu? Jeżeli latem na dobrych oponach niewiele trzeba do zblokowania koła w zakręcie to ja nie chce zimy! Wole już przesiąść się na serie zawias i bujać się na zakrętach niczym łódź na sztormie ale móc normalnie hamować. Poprzedni właściciel zawieszenie nie miał takich problemów- miał ABS, ale nie załączał się podczas hamowań na skręconych kołach.

Re: Problem
: śr lip 14, 2010 11:16 am
autor: ZibiUT
Po obniżeniu zawieszenia przestawił się regulator sily hamowania i napewno na tył idzie więcej płynu a może i coś z przodem sie przez to dzieje.