Sprzeglo
-
- Spamer :P
- Posty: 553
- Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Białystok
czyli teoria swoje a praktyka swojeziuzio pisze:Niestety UT 1.4 ma tarczę 200mm, ale ząbków ma 22 w tarczy(tarcza taka sama jak w poczciwym Poldku, poza małym detalem jakim jest długość wieloklinu).
Ząbków na wieńcu koła zamachowego jest tyle samo w 1.3T i 1.4T, ale w 1.4n/a jest na 99.9% mniej (na średnicy koło jest mniejsze o 12mm).


lancia dedra 2.0t
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
A jakie będziesz miał koło pasowe?? Bo w Digi2 jest chyba inne niż w UTcie.
Co do ilości zębów na kole zamachowym to Digi2 będzie czytał większą prędkość obrotową silnika niż jest w rzeczywistości(więcej zębów w tej samej jednostce czasu to większa częstotliwość czytana przez czujnik na kole zamachowym), co może zaowocować wcześniejszą odcinką
.
Co do ilości zębów na kole zamachowym to Digi2 będzie czytał większą prędkość obrotową silnika niż jest w rzeczywistości(więcej zębów w tej samej jednostce czasu to większa częstotliwość czytana przez czujnik na kole zamachowym), co może zaowocować wcześniejszą odcinką

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
U mnie odłączenie czyjnika na kole zamachowym niczego nie zmienia
Dlaczego tak jest??
Dlaczego tak jest??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Ponieważ Microplex przyjmuje wyprzedzenie 10* za podstawowe i względem niego w zależnosci od ciśnienia/podciśnienia oraz prędkości obrotowej silnika(czytanej z "zamachu") ustala wyprzedzenie zapłonu. Ale mając odłączony ten czujnik w czasie jazdy silnik będzie mocno zmulony tym kiepskim kątem wyprzedzenia.