Strona 1 z 2

zawór WG

: czw cze 17, 2010 11:20 pm
autor: mr2j
Siema,

Mam pytanko :)
Zdjecia pokazuja WG tzn jak jest "ordzinal" i tak jak ja to zrobiłem
Czy te skrzywinie może jakoś źle wpływać na otwieranie klapki ?
Muszle są tak ustawione ze na prostym WG sie zacina :\
Wole spytać teraz niż poźniej :klnie:

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 7:57 am
autor: hz10
ja mam podłożone podkładki pod gruche ale ta krzywizna też powinna działać

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 10:05 am
autor: mr2j
tez kombinowałem z podładkami ale brakuje gwintu przy gruszce zeby zaczepic nakretke
dużej krzywizny nie ma a i przy sprawdzeniu swobodnie chodzi -> zostaje :)

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 8:11 pm
autor: hz10
ciekawe czy masz wersje poprawioną czy nie długo będziesz ją z powrotem wyciągał 8)

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 10:24 pm
autor: mr2j
tzn. ??

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 10:43 pm
autor: BARTEKcoupe
chodzi chyba o średnice otworu spalin pod klapką i łożysko o ile się nie mylę.

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 10:51 pm
autor: mr2j
to teraz przez Was chłopaki niezasne :P

fotka coś wyjasnia ??

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 10:59 pm
autor: ZibiUT
Pod klapka jest otwór, który jest za mały i sprezarka odrazu wkreca sie na duze doładowanie.
Trzeba go rozwiercic z 14mm na 17-18mm (tak aby klapka go jeszcze przykrywała)

O jakim łozysku Bartek mówisz?

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 11:02 pm
autor: mr2j
ok czyli trzeba zmierzyć i jak coś poprawic

jak juz jesteśmy w temacie zmian to trzeba coś jeszcze porawić ...pisać pisać :)

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 11:07 pm
autor: BARTEKcoupe
Zibi122 pisze:Pod klapka jest otwór, który jest za mały i sprezarka odrazu wkreca sie na duze doładowanie.
Trzeba go rozwiercic z 14mm na 17-18mm (tak aby klapka go jeszcze przykrywała)

O jakim łozysku Bartek mówisz?
Już nie pamiętam, ale chyba jakieś lipne tam siedzi w niej łożysko czy coś?

Re: zawór WG

: pt cze 18, 2010 11:11 pm
autor: mr2j
O jakim łozysku Bartek mówisz?
Już nie pamiętam, ale chyba jakieś lipne tam siedzi w niej łożysko czy coś?
To jak to sprawdzić w której siedzi dobre, a w której lipne ?

Re: zawór WG

: sob cze 19, 2010 8:55 am
autor: hz10
trzeba rozebrać . chodzi o łożysko oporowe które wysra sie po paru surgach

Re: zawór WG

: sob cze 19, 2010 9:09 am
autor: turbomaniak
hz10 pisze:trzeba rozebrać . chodzi o łożysko oporowe które wysra sie po paru surgach

To lozysko szybko sie wyciera czy jeszcze cos innego?

Re: zawór WG

: sob cze 19, 2010 9:11 am
autor: BARTEKcoupe
Najlepiej założyć dobry wałek, turbo później się troszkę wkręci i nie ma surga

Re: zawór WG

: ndz cze 20, 2010 3:14 pm
autor: hz10
turbomaniak pisze:
hz10 pisze:trzeba rozebrać . chodzi o łożysko oporowe które wysra sie po paru surgach

To lozysko szybko sie wyciera czy jeszcze cos innego?
jak to łożysko siądzie to mieli sie wirnik kompresora