Samrowanie silnika, pompa olejowa w PGT- Pomocy??
: czw maja 20, 2010 9:38 pm
Witam
Potrzebuje ogarniętego człowieka w Punto gt, muszę pogadać z nim na gg lub telefon, chodzi o smarowanie i pompę olejową. Jakby ktoś miał chwilę czasu to proszę o kontakt.
A teraz o problemie.
Siedziałem nad autem tydzień czasu.
Wymieniłem kompletny rozrząd, oleje itp, ściągnąłem miskę pomalowałem, rozebrałem pompę olejową od dołu wyczyściłem smoka itp.
Poskładałem wszystko ładnie do kupy tak jak książka pisze, po za faktem że nie posmarowałem olejem części pompy typu kółka zębate i smoka, po za tym wypadło mi jedno kółko zębate i wsadziłem go tak po prostu, nie wiem czy te frezy na kółku zębatym z przodu i z tyłu mają jakieś znaczenie. Poskładałem do kupy zalałem olejem. Zapalam raz, kontrolka oleju zgasła, zgasiłem silnik i powtórzyłem czynność, zostawiłem auto zapalone idę w stronę silnika i słyszę delikatne chrobotanie przy rozrządzie wiec szybko gasiłem silnik, rozebrałem wszystko zdjąłem rozrząd bo może obudowę wewnętrzną źle poskładałem, sprawdziłem wszystko było ok, poskładałem zapaliłem silnik i znowu to chrobotanie przystawiłem ucho do miski olejowej i co się okazało tam chrobocze, zdoiłem miskę rozebrałem smoka i na tym stoję. Po zapaleniu silnika i jak pochodzi na wolnych obrotach to tak chrobocze, zgaszę silnik przekręcę kluczyk i dopiero 2-3 sek pojawi się kontrolka oleju. Nie wiem już co robić nie mam pomysłu. Macie jakieś koncepcje, rady itp??
Potrzebuje ogarniętego człowieka w Punto gt, muszę pogadać z nim na gg lub telefon, chodzi o smarowanie i pompę olejową. Jakby ktoś miał chwilę czasu to proszę o kontakt.
A teraz o problemie.
Siedziałem nad autem tydzień czasu.
Wymieniłem kompletny rozrząd, oleje itp, ściągnąłem miskę pomalowałem, rozebrałem pompę olejową od dołu wyczyściłem smoka itp.
Poskładałem wszystko ładnie do kupy tak jak książka pisze, po za faktem że nie posmarowałem olejem części pompy typu kółka zębate i smoka, po za tym wypadło mi jedno kółko zębate i wsadziłem go tak po prostu, nie wiem czy te frezy na kółku zębatym z przodu i z tyłu mają jakieś znaczenie. Poskładałem do kupy zalałem olejem. Zapalam raz, kontrolka oleju zgasła, zgasiłem silnik i powtórzyłem czynność, zostawiłem auto zapalone idę w stronę silnika i słyszę delikatne chrobotanie przy rozrządzie wiec szybko gasiłem silnik, rozebrałem wszystko zdjąłem rozrząd bo może obudowę wewnętrzną źle poskładałem, sprawdziłem wszystko było ok, poskładałem zapaliłem silnik i znowu to chrobotanie przystawiłem ucho do miski olejowej i co się okazało tam chrobocze, zdoiłem miskę rozebrałem smoka i na tym stoję. Po zapaleniu silnika i jak pochodzi na wolnych obrotach to tak chrobocze, zgaszę silnik przekręcę kluczyk i dopiero 2-3 sek pojawi się kontrolka oleju. Nie wiem już co robić nie mam pomysłu. Macie jakieś koncepcje, rady itp??