Strona 1 z 2
oringowanie bloku w UT
: pt wrz 09, 2005 9:42 am
autor: kania_
ktos to robil ma jakies doswiadczenia?
chce dmuchnac powyzej 1 bara i niemiec problemow z uszczelka glowicy
: pt wrz 09, 2005 3:16 pm
autor: ziuzio
To kup dobrą uszczelkę pod głowicę, np. Elring wytrzymuje spokojnie 1bar(o ile masz splanowane blok i głowicę dobrze

).
Jeśli chcesz oringować to podpatrz i poczytaj na stronie Guy'a Croft'a , jest tam właśnie kilka fotek z oringowania UTa->
http://www.guy-croft.com/
: sob wrz 10, 2005 9:13 am
autor: kania_
a elring wytrzyma mi 1.5 do 2.0 bara?
a co do Crofta to ja nie chce fotek bo tych to mam dosc
Ja potrzebuje wymiary rowka, odleglosc od tloka i wymiar drutu miedzianego.
: sob wrz 10, 2005 2:15 pm
autor: ziuzio
Rowek 0.8mm, drut 1mm, odległość od gładzi cylindrowej 1mm(wszystko jest na stronce Guy'a;)). Rowek oczywiście w bloku(jak w temacie).
Nikt Ci nie zagwarantuje że nawet przy oringowanym bloku to wytrzyma

, jeżeli będziesz miał kiepskie płaszczyzny, a do tego później zbyt wysokie EGT to na pewno będą przedmuchy.
: ndz wrz 11, 2005 10:31 pm
autor: kania_
plaszczyzny beda proste a egt bedzie stabilne na odpowiednim poziomie (wskaznik home made- bedzie seria na sprzedaz)
: pn wrz 12, 2005 8:59 am
autor: ziuzio
To myślę że warto zaoringować odrazu,pracy niewiele a potem nie trzeba będzie dwa razy robić w razie gdyby puściła uszczelka

: pn wrz 12, 2005 9:06 am
autor: cichy
o c chodzi z oringowaniem bloku??
: pn wrz 12, 2005 10:22 am
autor: ziuzio
cichy pisze:o c chodzi z oringowaniem bloku??
W bloku silnika robi się rowek o głębokości 0.8mm i wsadza się tam drut miedziany 1mm, dzięki temu uszczelka pod głowicą znosi większe doładowanie.
: pn wrz 12, 2005 4:11 pm
autor: jugo500
czy ktoś robi to w polsce profi ?? jaki jest tego koszt ??
: pn wrz 12, 2005 7:25 pm
autor: kania_
okolo 350zl plus wykonanie oringow bo drut musi byc połączony na koncach
P.S.
Ja wykonuje do mojego killera

Zobaczymy czy osiagne zamierzony cel
: wt wrz 13, 2005 3:30 pm
autor: Yaninnya
kania_ pisze:a elring wytrzyma mi 1.5 do 2.0 bara?
Spesso racing wytrzyma 1.5 bara, przy sensownych modach powinna wytrzymać 1.6 - 1.7 bara.
: wt wrz 13, 2005 4:45 pm
autor: kania_
erling juz zakupiony jutro oddaje blok do oringowania
: wt wrz 13, 2005 4:56 pm
autor: Lui
A ile kosztuje uszczelka Spesso racing albo elring ?? I gdzie kupić?
: wt wrz 13, 2005 9:32 pm
autor: ZibiUT
erlinkga kupisz praie wszedzie w wiekszych hurtowniach mnotoryzacynych a to drugie to nie wiem
: wt wrz 13, 2005 9:40 pm
autor: jugo500
no dobra powiedzmy ,że już mam silnik z punto gt i chce dmuchnąć 1,5 bara pomijając sprawę co na to tłoki i korby , oringować czy nie ??