Strona 1 z 1
tloki wossner
: wt mar 02, 2010 1:34 pm
autor: Tschoob
witam
http://www.wossner.com.pl/product_info. ... ucts_id=71
czy te tloki sa kute i czy nie bedzie problemu z zamontowaniem ich z korbowodami z 1.3T ?
Jezeeli tak to czemu na stronie producenta sa droższe niz u posrednika ??
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=695" target="_blank
Re: tloki wossner
: wt mar 02, 2010 2:00 pm
autor: ZibiUT
To są tłoki do 1,4T. Różnica między jednymi a drugimi to 9 zł.
Będą pasować do korb. Trzeba oczywiście zrobić pasowanie korb z sworzniami.
Jak już chcesz grubo to kup i kute korby tez
Re: tloki wossner
: ndz lip 04, 2010 6:53 pm
autor: adrian055
Witam czy te tloki z linku wyzej pasuje do punto Gt? i jak dobrac jaka srednice tloka potrzebuje do swojego?
Re: tloki wossner
: ndz lip 04, 2010 8:04 pm
autor: simon1989
adrian055 pisze:Witam czy te tloki z linku wyzej pasuje do punto Gt? i jak dobrac jaka srednice tloka potrzebuje do swojego?
Z pasowaniem do cylindrow- w serwis-instrukcji na pewno sa podane tolerancje wymiarow.
Re: tloki wossner
: ndz lip 04, 2010 8:25 pm
autor: adrian055
a gdzie takie cos dostac? bo do 2 tyg cche je zamowic...
Re: tloki wossner
: ndz lip 04, 2010 10:57 pm
autor: chemmist
simon1989 pisze:adrian055 pisze:Witam czy te tloki z linku wyzej pasuje do punto Gt? i jak dobrac jaka srednice tloka potrzebuje do swojego?
Z pasowaniem do cylindrow- w serwis-instrukcji na pewno sa podane tolerancje wymiarow.
mogę się mylić bo piszę z pamięci, ale wydaje mi się że 80,5 to będzie nominał, reszta to 1 i 2 nadwymiar
Re: tloki wossner
: pn lip 05, 2010 2:20 am
autor: Abarth
chemmist pisze:simon1989 pisze:adrian055 pisze:Witam czy te tloki z linku wyzej pasuje do punto Gt? i jak dobrac jaka srednice tloka potrzebuje do swojego?
Z pasowaniem do cylindrow- w serwis-instrukcji na pewno sa podane tolerancje wymiarow.
mogę się mylić bo piszę z pamięci, ale wydaje mi się że 80,5 to będzie nominał, reszta to 1 i 2 nadwymiar
Chemmist dobrze pamiętasz
nominał 80.50mm -> ograniczenia producenta 22x58mm
Re: tloki wossner
: pn lip 05, 2010 7:40 am
autor: adrian055
czyli rozebrac silnik sprawdzic czy jest ok jesli tak brac nominal, dzieki koledzy
Re: tloki wossner
: pn lip 05, 2010 8:33 am
autor: chemmist
adrian055 pisze:czyli rozebrac silnik sprawdzic czy jest ok jesli tak brac nominal, dzieki koledzy
wypadałoby sprawdzić, pomierzyć cylindry i decydować czy nominał czy robić szlif i zasadzać nadwymiar
Re: tloki wossner
: pn lip 05, 2010 10:10 am
autor: ZibiUT
adrian055 pisze:czyli rozebrac silnik sprawdzic czy jest ok jesli tak brac nominal, dzieki koledzy
Raczej bedziesz musial brac nadwymiar. Najlepiej zawieść blok do warsztatu zajmującego sie szlifami i niech zmierzą średnice cylindrów oraz owalizację i Ci powiedza czy można brac nominał czy nadwymiar.
Re: tloki wossner
: pn lip 05, 2010 10:38 am
autor: adrian055
wiesz co po konsultacjach bede bral nadwymiar i wszystko robil na zero, czyli szlif walu nowe panewki itd. doprowadzic silnik tak zeby byl jak nowy tak ze wszystko na 1 szlf pojdzie chodz tego nie wymaga
Re: tloki wossner
: pn lip 05, 2010 11:43 am
autor: goofer007
adrian055 pisze:wiesz co po konsultacjach bede bral nadwymiar i wszystko robil na zero, czyli szlif walu nowe panewki itd. doprowadzic silnik do dominalu
Nominał to by był jakbyś tego nie ruszał, po szlifach będziesz miał nadwymiar.
Re: tloki wossner
: pn lip 05, 2010 2:25 pm
autor: adrian055
i nasuwa sie kolejne pytanie gdzies slyszalem o wyważaniu ukladu korbowego, po zalozeniu kotych tlokow i korbowodow trzeba to wywazac? jc gdzi takie cos sie wykonuje;>??
Re: tloki wossner
: pn lip 05, 2010 3:28 pm
autor: simon1989
Zaklad zajmujacy sie np. od tulejowania, honowania, napraw glowic, regeneracji turbosprezarek moze tez wykonywac te czynnosci. Warto wywazyc wal, szczegolnie jak sie zamierza wysoko krecic

. Wazne jest zeby wykonac ta czynnosc ze wszystkim zlozonym do kupy, a nie kazda czesc oddzielnie, bo wtedy dokladnosc jest X wieksza(X ilosc elementow do wywazenia).