Strona 1 z 2
Odma i problem
: sob sty 30, 2010 3:28 pm
autor: adrian055
Koledzy zakladam nowy temat bo szukalem i nic nie odpowiada mojemu problemowi, wiec tak pacjent punto 1.4 Gt silnik chodzi rowno wciaga olej około 200ml na ponad 1300km ale nie w tym problem mam zalozony zbiornik odmy na olej i tu problem gromadzi mi sie jakis syf przypominajacy browar o zapachu benzyny , nie ma tam ani grama oleju. co to moze byc za przyczyna czy to woda czy czyste paliwo? auto pali elegancko nawet przy mrozach -20 i spalanie ma w normie.
fotki

Re: Odma i problem
: sob sty 30, 2010 5:33 pm
autor: DeviL
Moze auto zmienilo Ci sie w browar i produkujesz piwo

Pewnie to mieszanka paliwa,wody i jakis tam ekstraktow olejowych , ktore sie tam skraplaja
Re: Odma i problem
: sob sty 30, 2010 7:15 pm
autor: Lui
W zmie w 1.0 też mi się taki badziew zbierał w dużej ilości.
Re: Odma i problem
: sob sty 30, 2010 9:10 pm
autor: adrian055
hehe moze produkuje brwara:D ale teraz tak serio to co to moze byc, olej ma gestosc taka jak ma miec... a tego syfu sie troche zebralo
Re: Odma i problem
: sob sty 30, 2010 9:20 pm
autor: goofer007
Są mrozy, jeździsz na krótkich trasach, woda się skrapla i tyle.
Re: Odma i problem
: sob sty 30, 2010 9:31 pm
autor: adrian055
krotkie hmm po miecie smigam ale trasy po 900km robie , ale ok jesli to nic groznego to dobrze, wylalem syf i mam nadzieje ze jak bedzie cieplej to teog nie bede widzial na oczy:D
Re: Odma i problem
: sob sty 30, 2010 10:42 pm
autor: kwiatek.pl
u mnie tez taki syf...na szczescie goofer mnie uswiadomil
Re: Odma i problem
: ndz sty 31, 2010 9:05 am
autor: adrian055
dobra dzieki koledzy za informacje moge smigac spokojnie:D
Re: Odma i problem
: czw paź 07, 2010 6:28 pm
autor: Abarth
Re: Odma i problem
: czw paź 07, 2010 8:11 pm
autor: adrian055
nie musisz wpinac , zrob oddzielny uklad z filterkiem albo i bez:)
Re: Odma i problem
: czw paź 07, 2010 9:05 pm
autor: simon1989
Dla cisnienia gazów w skrzyni korbowej podlaczenie odmy przez filtr do cisnienia atmosferycznego nie ma negatywnego wplywu.
Plus podlaczenia odmy do dolotu chyba jedyny jest taki, że smaruje powierzchnie styku zawór-gniazdo. Pytanie jest takie czy z oparami oleju nie dostaja sie tam pyly itp., ktore niszcza ta powierzchnie.
Zasyfia sie caly dolot.
Negatywnie to wplywa na AFR i spalanie.
Teraz pytanie czy to wszystko to prawda czy falsz?
Ja mam tą puszke, z która się wczesniej afiszowałem tylko nie zdąrzyłem tego przetestowac.
Re: Odma i problem
: czw paź 07, 2010 10:41 pm
autor: turbomaniak
Plus podlaczenia odmy do dolotu chyba jedyny jest taki, że smaruje powierzchnie styku zawór-gniazdo.
Jaja chyba se robisz, czym smaruje, syfem

Re: Odma i problem
: czw paź 07, 2010 11:02 pm
autor: simon1989
Skąd wiesz z czego skladaja sie opary oleju, badales to? Dla mnie to jest oczywiste, że to jest syf(wszystko co sie znajduje w dostepie oleju) dlatego załozylem zbiornik na ten syf. Podejmuje cała wypowiedz w wątpliwość jak widzisz wyżej.
Re: Odma i problem
: czw paź 07, 2010 11:19 pm
autor: turbomaniak
Wez czlowieku sie opanuj bo piszesz brednie, sam napisales ze smaruje, wiec teraz nie odwracaj kota ogonem. Smarowac to moze manuel kanapki a nie opary z odmy zawory. Zobacz sobie zawory w silnikach FSI to wtedy pojmiesz o czym mowie i nie pisz bredni
Re: Odma i problem
: pt paź 08, 2010 1:43 am
autor: simon1989
simon1989 pisze:[...]
Teraz pytanie czy to wszystko to prawda czy falsz?
[...]
Czy Ty to widzisz? Nie odwracam kota ogonem. Jeżeli niby odwracam(słusznie zauwazyles, że zdanie jest twierdzace), to ta puszke to założyłem u siebie żeby sobie poprawić humor?-nie Czytaj. Podobnie jak kolega Abarth zadaje pytanie na ten temat tylko wstawiłem kilka aspektów do omowienia. Dobra nie pisze wiecej bredni. Pozdrawiam