Strona 1 z 1

uno turbo na dwoch gaznikach...

: śr sty 27, 2010 4:42 pm
autor: Tschoob
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... _686wt_958" target="_blank

jak widac sie da...teraz pytanie - droga by to byla zabawa ? teoretycznie gazniki latwiej wystroic na wieksza moc....tak wiec moze kasa np 2 tysie wsadzona w zrobienie profi kolektora pod 2(a moze i 4) gazniki nie byla by taka zla ?

wypowiadajcie sie :D

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: śr sty 27, 2010 4:47 pm
autor: Lui
IMO taniej i prościej 4 przepustnice na MSie zrobić. Kto ci później te gaźniki dobrze zestroi.
Kolektor to za kilkaset zł można zrobić albo i mniej na motocyklowe na gumki montowane.

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: śr sty 27, 2010 4:51 pm
autor: Tschoob
no dobra...czyli sie da...

a co powiesz na temat cena/dzwiek/osiagi ?

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: śr sty 27, 2010 6:05 pm
autor: gajos3
Jak zrobić w gaźniku wzbogacenie podczas doładowania?

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: śr sty 27, 2010 6:14 pm
autor: 80quattro
Nie rozumiem jaki jest sens przerabiania silnika z Uno Turbo na silnik wolnossący . Prościej od razu wyjśc z silnika N/A .

Chyba , że chodzi o wykorzystanie mocniejszego dołu silnika .

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: śr sty 27, 2010 6:47 pm
autor: rożek
tak a ile to pali a osiągi jak w turbo z gazem wduszonym do połowy i bez kombinacji typu wałki wydechy itp

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: śr sty 27, 2010 7:15 pm
autor: Abarth
Tschoob pisze:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... _686wt_958" target="_blank

jak widac sie da...teraz pytanie - droga by to byla zabawa ? teoretycznie gazniki latwiej wystroic na wieksza moc....tak wiec moze kasa np 2 tysie wsadzona w zrobienie profi kolektora pod 2(a moze i 4) gazniki nie byla by taka zla ?

wypowiadajcie sie :D
Oglądałem dziś już to ogłoszenie :P

Moim zdaniem nie warto... sens jest owszem w aucie które ma silnik wolnossący ale to jednak stare rozwiązania i pewnie będzie strasznie paliwożerne ja bym proponował w wolnossącym ITB :twisted:

Co do silników z turbo gaźnikom mówimy nie :roll: słuszna uwaga kto to wystroi...
i nie będzie współmiernych efektów...

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: śr sty 27, 2010 11:50 pm
autor: Tschoob
80quattro pisze:Nie rozumiem jaki jest sens przerabiania silnika z Uno Turbo na silnik wolnossący . Prościej od razu wyjśc z silnika N/A .

Chyba , że chodzi o wykorzystanie mocniejszego dołu silnika .

ale ja mowilem o przerobieniu silnika doladowanego na gazniki...i turbo i 4 przepustnice...czy tak sie da :)

co do wystrojenia to pewnie jakis magik by sie znalazl co to gazniki ogarnia...jakis od motocykli moze ?

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: śr sty 27, 2010 11:58 pm
autor: rożek
to można zrobić 4x przepustnice i wtrysk bo jak gaźnik to raczej nadciśnieniowe muszą być

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: czw sty 28, 2010 5:43 am
autor: 80quattro
Tschoob pisze:
80quattro pisze:Nie rozumiem jaki jest sens przerabiania silnika z Uno Turbo na silnik wolnossący . Prościej od razu wyjśc z silnika N/A .

Chyba , że chodzi o wykorzystanie mocniejszego dołu silnika .

ale ja mowilem o przerobieniu silnika doladowanego na gazniki...i turbo i 4 przepustnice...czy tak sie da :)

co do wystrojenia to pewnie jakis magik by sie znalazl co to gazniki ogarnia...jakis od motocykli moze ?
Chodziło mi o ten silnik z aukcji .
A co do gażników to musiały by być to gaźniki przystosowane do nadciśnienia . Były takie wersje .

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: czw sty 28, 2010 10:12 am
autor: hz10
panowie czy wy nie widzicie że to jest silnik n/a :roll:

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: czw sty 28, 2010 11:34 am
autor: Tschoob
hz10 pisze:panowie czy wy nie widzicie że to jest silnik n/a :roll:
no tak ,to juz ustalilismy ze ten akurat na aukcji jest przerobiony na n/a...ktos zepsul calkiem dobry silnik :P

Re: uno turbo na dwoch gaznikach...

: ndz sty 31, 2010 12:35 pm
autor: kania_
80quattro Pytasz i odpowiadasz sobie w jednym poście :hahaha:

Modyfikacja 1.3 turbo na N/A pod wieloma względami jest trafiona w 100% (Mocny dół, mocniejsza uszczelka pod głowicą, wzmocniony układ chłodzenia. Zmiana tłoków, wałka i gaźniki i 130-160KM jest), jedynie skok do średnicy cylindra nie wypada korzystnie w porównaniu do 1.1 rozwierconego do 1.3

Co do Turbo gaźnika to tu macie fabryczne rozwiązanie:
http://www.allegro.pl/item896811413_tur ... 6_2_0.html" target="_blank
gaźnik jest spięty ze specjalnym regulatorem ciś paliwa. a pompa paliwa wysokociśnieniowa

Co do stosowanych gaźników do systemów turbo weber/dellorto stosują specjalne zestawy modyfikujące twin-zestawy na Turbo
p.s.
Myślę ze stosowanie gaźników do turbo, nie daje takich możliwości jak dobry układ MPI