Strona 1 z 1
Tuningi różne... - Efekty
: śr sie 31, 2005 6:38 pm
autor: Lui
1.
I od razu pytanko... czy przepływomierz musi być zupełnie an sztywno zamocowany?
2.
Super profeszonal bóst kontroler

Po odkręceniu śruby jest dziura 3mm. Później zamiast trójnika będzie jakiś bardziej profi sprzęt(zaworek od żuka

) . Jakiej długości powinien być przewód?? Bo ten pewnie troche za długi...
3.
A tu trzeci tjunink, jeszcze nieskończony

: śr sie 31, 2005 10:09 pm
autor: marcin77
niezłe pomysły, jaki zaworek wstawiłeś

: czw wrz 01, 2005 12:11 am
autor: Lui
To zwykły trójnik z wkrętem jest

: czw wrz 01, 2005 3:43 pm
autor: marcin77
rozumiem że to jest wpięte w ten wężyk między turbiną a "bączkiem" zamiast tego krótkiego wężyka który jest tam standartowo

: czw wrz 01, 2005 10:13 pm
autor: Lui
Tak.
O jaki konkretnie zawór z akwarium chodzi?? Przeglądałem w sklepie jakieś wszystkie zaworki mi pokazywali jakie mieli

i nic by nie podeszło...
A ten od żuka to od czego konkretnie jest??
Musze pomyśleć nad jakimś MBC coby go sobie poskładać z czegoś....
Napewno gdzieś są jakieś zaworki co otwierają sie przy określonym ciśnienu wie ktoś coś??
: pt wrz 02, 2005 10:07 am
autor: marcin77
na forum streetracing jest wątek o MBC, gość wymienia wszystkie składniki do zbudowania MBC, tzn. podaje numery katalogowe części z hydrauliki

i jest podobno dobry sprzęt, sklep w warszawie mieści się
: pt wrz 02, 2005 11:08 am
autor: cichy
w dziale sprzedam na sr jest tez do kupienia nowka za 50pln
nie wiem czy to drogo czy nie
do ilu zamierzasz podniesc cisnienie??
: pt wrz 02, 2005 11:22 am
autor: marcin77
do 1bara można podnosić bez ingerowania w mechanike, ale większość chyba na 0.8 jeździ, najmniejszy koszt przeróbki i ekonomicznie

: pt wrz 02, 2005 12:30 pm
autor: Lui
Sr dzisiaj rano czytałem pewnie coś teraz nowego napisali, chyba że jakiś inny temat. Jest też jakiś MBC za 50zł na sss co wygląda jak pudełko od zapałek.
A wpadłem teraz na lepsiejszy pomysł, regulator ciśnienia paliwa jako MBC

, mam gdzieś jakiś.... nawet coś tam można śróbką kręcić...
Narazie chce dawać 0,8 bara ale kto wie jaki mnie diabeł podkusi... w niedziele sprint w skarbimierzu pewnie coś wybuchnie....
Edit:
looknełem do instrukcji i ciśnienie na tym regulatorze powinno wynościś 0,8 bara

: pt wrz 02, 2005 12:42 pm
autor: cichy
fajnei ze jezdzi twoje UT, moje neistety w powijakach, zdemontowane cale wnetrze, silnik niedlugo na zew i obspawanie auta, zanim zakonserwuje, pomaluje, wyremontuje silnik to troche czasu uplynie

, a nie moge sie juz doczekac pssssssssstttttttttt

: pt wrz 02, 2005 3:16 pm
autor: Lui
Jezdzić jezdzi, przyśpiesza świtnie, ale zakręty tragedia, 1.0 bym go objechał... gdzieś tak na jesień rmoncik budy a zima/początek wiosny może mały remoncik silnkia.
W środku będzie deska rozdzielcza, fotel kubełkowy szelki i tylko to co do sterowania potrzebne, a później klatka...
Za dwa lata powinien skończyć

: pt wrz 02, 2005 10:56 pm
autor: ziuzio
Przepływka im sztywniej siedzi tym dokładniejsze ma odczyty do ECU(wszelkie drgania zakłocają ruch klapki a po kilku, -nastu latach elementy łożyskowe mają takie luzy że klapka ociera się o obudowy i mieszanka staję się z reguły za uboga, co częściowo jest niwelowane przez zmęczenie materiałowe spręzyny

).
Z regulatorem ciśnienia paliwa jako MBC niezły pomysł

.
50PLN za MBC to prawie za darmo

.
Zaworek z żuka to zawór spustowy płynu chłodniczego z układu chłodzącego żuczka,na fotce z dorobionym pokrętłem od radia i końówkami tak, aby dało się nałożyć wężyk 8mm:
http://fotogalerie.pl/fotka/2441871107109499764 ,
wężyk najlepiej pociągnąć do kabiny i mieć nad zaworkiem kontrolę

.
Zaworek akwarystyczny to jak pamiętam jakiś do "napowietrzacza", jak będę w sklepie postaram się sprawdzić.
Fajna wizja na akumulator

.
: sob wrz 03, 2005 12:02 am
autor: Lui
Ten MBC z sr, pochodzi z tej firmy:
http://www.properfekt.witam.net/
tak sam jest na allegro za 50zł, na stronce nie ma w ofercie ale niby dopiero zrobiona i pewnie MBC też będzie za te 50zł w stałej ofercie, w końcu to zwykły zaworek

: sob wrz 03, 2005 10:42 pm
autor: Lui
No wkońcu dzisiaj odpaliłem po raz kolejny po krótkiej przerwie turbo-parcha
Pojechał sprawdzieć ekekty rożnych przeprowadzonych tjuningów.
No więc sprawdziełm gtechem
najpierw na seryjnym ciśnieniu 8,15 wyszło (wcześniej 9,08 jakoś tak), potem patent z dziurą 3mm coby to niby miało wtedy 0,8 ładować, no więc najpierw spokojnie dla sprawdzenia ile ładuje, wskaźnik sie przekręcił i pokazał ok 1,5
No to za auta, pod maske trójnik w zęby bo nic innego nie było, zacieśniłem dziurę no i spokojny teścik ładuje, 1.1 bara... ok na wyścigi niech będzie.
No to teścik przyśpieszenia, raz, dwa, trzy koniec trójki

a gtech zatrzymał się na 7,38, całkiem fajnie. Tylko przyzwyczajony do 1.0 nie nadążam biegów zmieniać pozatym w 1.0 wszystko chodzi miodzio, sprzęgielko niemal zero-jeden, a tu skok sprzęgła pół metra, long shifter tez niczego sobie
Podczas testów zerwało mi ten wężyk od kolektora co do czwórnika idzie a potem do serwa, myslalem ze hamulce padły, potem jak otowrzyłem drzwi to był szum taki że myślałem że łożyska w turbo padły

: sob wrz 03, 2005 10:44 pm
autor: marcin77
Lui pisze:No wkońcu dzisiaj odpaliłem po raz kolejny po krótkiej przerwie turbo-parcha
Pojechał sprawdzieć ekekty rożnych przeprowadzonych tjuningów.
No więc sprawdziełm gtechem
najpierw na seryjnym ciśnieniu 8,15 wyszło (wcześniej 9,08 jakoś tak), potem patent z dziurą 3mm coby to niby miało wtedy 0,8 ładować, no więc najpierw spokojnie dla sprawdzenia ile ładuje, wskaźnik sie przekręcił i pokazał ok 1,5
No to za auta, pod maske trójnik w zęby bo nic innego nie było, zacieśniłem dziurę no i spokojny teścik ładuje, 1.1 bara... ok na wyścigi niech będzie.
No to teścik przyśpieszenia, raz, dwa, trzy koniec trójki

a gtech zatrzymał się na 7,38, całkiem fajnie. Tylko przyzwyczajony do 1.0 nie nadążam biegów zmieniać pozatym w 1.0 wszystko chodzi miodzio, sprzęgielko niemal zero-jeden, a tu skok sprzęgła pół metra, long shifter tez niczego sobie
Podczas testów zerwało mi ten wężyk od kolektora co do czwórnika idzie a potem do serwa, myslalem ze hamulce padły, potem jak otowrzyłem drzwi to był szum taki że myślałem że łożyska w turbo padły

jak się bawisz z ciśnieniem to uważaj właśnie na wężyki bo lubią pękać i puszczać obręcze
