Strona 1 z 1

średnica zatyczki DV

: sob sie 20, 2005 11:07 am
autor: marcin77
jakiej średnicy musi być zatyczka w ten przewód co wchodzi do DV, nie mam rozebranego przewodu od DV więc dlatego pytam :wink: , albo co tam będzie pasować :?: ,dosyć pilne bo potem znikam na prowincję montować (brak netu)

: sob sie 20, 2005 11:48 am
autor: ziuzio
25mm, świetnie pasuje zaślepka od rur miedzianych do CO na 22mm(wewnątrz ma 22 a po zewnątrz akurat 25).

: sob sie 20, 2005 12:12 pm
autor: marcin77
ok dzięki :)

działa

: ndz sie 21, 2005 7:35 pm
autor: marcin77
za radą zibiego mając jedynie kołek od szczotki zrobiłem z niego zatyczke :lol: , w sumie 30 minut roboty i wszystko działa jak należy, nie dławi się przy zmianie biegów, zaczął na luzie równo pracować (nie wiem czy to od zamonotowanego bova :?: , a może coś zachaczyłem przypadkowo :wink: , prze zmienie biegów lub zdjęciu nogi z gazu psycy :lol: , jeszcze większ radocha że sam wykonałem po kilku telefonach do zibiego :lol: ,
i jeszcze jedno skusiłem się do szybszej jazdy (niebiezpiecznie bo maglownica i łożyska skończyły się, przeguby też) 150 km/h prz prawi 4tyś. rpm na 5, więcej bałem się z wiadomych powodów

: ndz sie 21, 2005 10:49 pm
autor: ziuzio
A jakiego BOVa zastosowałeś??
Czy nie zasysa Ci BOVem fałszywego powietrza(może od tego wyrownały i uspokoiły się wolne obroty :wink: )>>

: pn sie 22, 2005 10:28 am
autor: marcin77
ziuzio pisze:A jakiego BOVa zastosowałeś??
Czy nie zasysa Ci BOVem fałszywego powietrza(może od tego wyrownały i uspokoiły się wolne obroty :wink: )>>

wydaje się dobrze założony
co do bova to z allegro używany firmy promotor
Obrazek

: pn sie 22, 2005 11:06 am
autor: ziuzio
I rzeczywiście jest dwutłoczkowy(bo tak było w ogłoszeniu chyba:))??

: pn sie 22, 2005 2:29 pm
autor: marcin77
ziuzio pisze:I rzeczywiście jest dwutłoczkowy(bo tak było w ogłoszeniu chyba:))??

nie rozkręcałem go :oops: , a różnica jakaśjest między 1 a 2 tłoczkowym :?:

: wt sie 23, 2005 10:07 pm
autor: ziuzio
Jednotłoczkowy w aucie z przepływką zawsze objawia się jakimiś "anomaliami" na wolnych obrotach-efekt taki sam jakbyś sobie gdzieś zrobił dziurę w dolocie.Nadaje się natomiast do samochodów z MAP Sensorem.
Dwutłoczkowy jest właśnie do samochodów z przpeływką, jeden tłoczek trzyma ciśnienie na doładowaniu, a drugi doszczelnia BOVa na wolnych obrotach :) .

: wt sie 23, 2005 10:14 pm
autor: Lui
Ale jednotłoczkowe regulowane można ustawić tak by nie otwierał się na wolnych??

: wt sie 23, 2005 10:24 pm
autor: ziuzio
Można tak ustawić o ile mają regulację :) . Ale wtedy nie zawsze otwiera BOVa po zamknięciu przepustnicy oraz otwiera go na bardzo krótko, dopóki jest wystarczjące podciśnienie w kolektorze ssącym.

: śr sie 24, 2005 6:20 am
autor: ZibiUT
Ja mam jednotłoczkowy i działa OKi choć najlepiej do jakiegoś speca bym podjechał.