Strona 1 z 1
Leje z wężyka od wtrysku
: sob paź 31, 2009 1:20 pm
autor: wachus
Witamy
Mam taki problem w uno 1.3T że mam dziurę wielkości główki od szpili na na krótkim wężyku który idzie bezpośrednio do wtrysku u ucieka paliwo
Co z tym zrobic wymienic wężyk (mozna taki odstac) czy po prostu zakleic grubo taśmą izolacyjną i też zrobi robote ?
Pozdrawiam
Re: Leje z wężyka od wtrysku
: sob paź 31, 2009 1:30 pm
autor: goofer007
Taśma izolacyjna się rozpuści, tylko nowy wąż.
Re: Leje z wężyka od wtrysku
: sob paź 31, 2009 1:47 pm
autor: wachus
Dostane taki bez problemu ? I jak go wymienic ?
Ogólnie dużo tej taśmy jest na wtryskach:
Jak patrzyłem to przy wtryskach są obklejone taśma by zaizolowac je dobrze a w niektórych innych miejsach to izoluja pęknięte pancerze od kabli
Ale po czasie ta taśma robi się lepka i wszystko jest poklejone...I tak się zastanawiam czy sciagnąc to taśme przeczyścic rozpuszczalnikiem i nową nałożyc czy w jakiś inny sposób to rozwiązac
A tu jeszcze fotka z weżyka z którego ucieka paliwo

Re: Leje z wężyka od wtrysku
: sob paź 31, 2009 6:05 pm
autor: tusiu1988
Najlepiej wyjmij listwe wtryskową i dorób nowe wężyki i kup porządne opaski ja tak robiłem i nie cieknie
Re: Leje z wężyka od wtrysku
: sob paź 31, 2009 9:01 pm
autor: turbomaniak
Kup waz gumowy, zbrojony fi 8, wymien wszystkie weze od wtryskow
Obejdzie sie bez opasek bo jak tego weza zalozysz to nie zejdzie tak latwo, zobaczysz sam przy zdejmowaniu starych. Dla 100% pewnosci mozesz dac opaski
Re: Leje z wężyka od wtrysku
: ndz lis 01, 2009 6:58 pm
autor: wachus
No ok dzięki a są ta izolacją na wtryskach co robic zdejmowac stara i zakładac nową czy co ?

Re: Leje z wężyka od wtrysku
: ndz lis 01, 2009 7:12 pm
autor: ZibiUT
Kup izolacje taka parcianą i owiń od nowa kabelki
Re: Leje z wężyka od wtrysku
: ndz lis 01, 2009 10:08 pm
autor: wachus
heh a mógłbym jeszcze sie od was dowiedziec czy duzo jest roboty z demontazem listwy by dostac sie do tego wezyka i do wymienic ? Co bym musial robic ?

(sorry za laickie pytania)
Re: Leje z wężyka od wtrysku
: pn lis 02, 2009 12:19 am
autor: simon1989
To nie jest laikowe pytanie tylko glupie, przeciez widzisz dwa przewody paliwowe, 4 przewody elektryczne, 9-10srub, i moze jakas oslona, 15minut zdjecie i zalozenie + zabawa z wymiana wezykow paliwowych(osobiscie wymienilbym wszystkie).
Re: Leje z wężyka od wtrysku
: pn lis 02, 2009 9:15 am
autor: ZibiUT
simon1989 pisze:To nie jest laikowe pytanie tylko glupie, przeciez widzisz dwa przewody paliwowe, 4 przewody elektryczne, 9-10srub, i moze jakas oslona, 15minut zdjecie i zalozenie + zabawa z wymiana wezykow paliwowych(osobiscie wymienilbym wszystkie).
Troszke wiecej to zajmuje a przynajmniej mi zajmowało. Ja zawsze zdejmowałem kolektor ssacy aby mieć ładny dostep do listwy.
Kolektor to 4 śrubki + 2 od mocowania listwy i kilka wezyków. Potem wtryski na 8 śrubek + przewód zasilający paliwo i powrót.
Re: Leje z wężyka od wtrysku
: pn lis 02, 2009 9:50 pm
autor: wachus
Ok dzięki

wężyki już wymienione
A powiedzcie mi co to jest za wtyczka na zdjeciu ? I czy ma byc podlaczony do tego wejścia w bloku ?

Re: Leje z wężyka od wtrysku
: pn lis 02, 2009 10:08 pm
autor: JARO_Cz-wa
Jeśli dobrze widze to jest to czujnik temperatury cieczy chłodzącej z którego sygnał idzie na tablice wskaźników.
Re: Leje z wężyka od wtrysku
: pn lis 02, 2009 10:16 pm
autor: simon1989
JARO_Cz-wa pisze:Jeśli dobrze widze to jest to czujnik temperatury cieczy chłodzącej z którego sygnał idzie na tablice wskaźników.
Potwierdzam przedmówce.