Głowica Fiat Uno 1.4 1998N/A
: wt cze 16, 2009 6:55 pm
Czesc. W tym temacie chciałbym zdobyc informacje na temat interesujacych mnie modyfikacji ww glowicy.
1. Na jaki poziom mozna podnies sprezanie w tym glowicy w ww silniku zeby nie stracil kompresji z powodu przeciazenia po 5000km? Pewna osoba powiedziala mi ze max. to 9.8(fabrycznie9.2). Co myslicie o tym?
2. Jaki jest sens założenia wiekszych zaworów wydechowych(fabrycznie 31mm) przy m.in. zasilaniu gaźnikowym(Weber 40 DCOE), od nowa zrobionym od kolektora po zderzak wydechu i rajdowym wałku firmy Świątek? Ewentualnie Macie tu jakieś propozycje poza zaworami 33mm z pgt? Czy fiatowskie zawory z innych aut z dopasowanymi do nich zamkami beda pasowac do fabrycznych talezykow i sprezyn w tym silniku?
Z gory dziekuje za pomoc. Narazie jestem na etapie rozebranego silnika, jednego krzywego zaworu(komus wczesniej strzelil pasek) i braku odpowiedzi na niektore pytania:)
1. Na jaki poziom mozna podnies sprezanie w tym glowicy w ww silniku zeby nie stracil kompresji z powodu przeciazenia po 5000km? Pewna osoba powiedziala mi ze max. to 9.8(fabrycznie9.2). Co myslicie o tym?
2. Jaki jest sens założenia wiekszych zaworów wydechowych(fabrycznie 31mm) przy m.in. zasilaniu gaźnikowym(Weber 40 DCOE), od nowa zrobionym od kolektora po zderzak wydechu i rajdowym wałku firmy Świątek? Ewentualnie Macie tu jakieś propozycje poza zaworami 33mm z pgt? Czy fiatowskie zawory z innych aut z dopasowanymi do nich zamkami beda pasowac do fabrycznych talezykow i sprezyn w tym silniku?
Z gory dziekuje za pomoc. Narazie jestem na etapie rozebranego silnika, jednego krzywego zaworu(komus wczesniej strzelil pasek) i braku odpowiedzi na niektore pytania:)