Przewody olejowe i wodne w oplocie...
: pn cze 15, 2009 9:17 am
Sprawa jest prosta - sporo osób wymienia gumowe przewody na takie w oplocie.
Potrzebuję podać średnice przewodów, redukcji (rozmiary i gwinty) i ogólne info przy jakiej turbinie oraz jaki gwint jest przy bloku w przewodach olejowych.
Zależy mi też, aby przerobić węże wodne przy turbo na oplot. W jaki sposób tam to załatwić.
Przydało by się też coś nt. takich przewodów przy chłodnicy oleju. Czy przewody chłodnicy oleju przy podstawce filtra w punto gt i w uno mają takie same średnice/rozmiary.
Z góry wielkie dzięki za info.
Potrzebuję podać średnice przewodów, redukcji (rozmiary i gwinty) i ogólne info przy jakiej turbinie oraz jaki gwint jest przy bloku w przewodach olejowych.
Zależy mi też, aby przerobić węże wodne przy turbo na oplot. W jaki sposób tam to załatwić.
Przydało by się też coś nt. takich przewodów przy chłodnicy oleju. Czy przewody chłodnicy oleju przy podstawce filtra w punto gt i w uno mają takie same średnice/rozmiary.
Z góry wielkie dzięki za info.