Strona 1 z 1

Przewody olejowe i wodne w oplocie...

: pn cze 15, 2009 9:17 am
autor: dj_o
Sprawa jest prosta - sporo osób wymienia gumowe przewody na takie w oplocie.
Potrzebuję podać średnice przewodów, redukcji (rozmiary i gwinty) i ogólne info przy jakiej turbinie oraz jaki gwint jest przy bloku w przewodach olejowych.
Zależy mi też, aby przerobić węże wodne przy turbo na oplot. W jaki sposób tam to załatwić.
Przydało by się też coś nt. takich przewodów przy chłodnicy oleju. Czy przewody chłodnicy oleju przy podstawce filtra w punto gt i w uno mają takie same średnice/rozmiary.
Z góry wielkie dzięki za info.

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

: wt sie 18, 2009 11:10 pm
autor: adrian055
WItam widze ze nikt nie odpisał chciałbym sie dowiedziec jaka jest sruba od cisnienia oleju w bloku a jaka w turbinie orgi PGT i jaka przychodzi do turbiny t25. prosze jakis wymair bo chicałym weza w stalowym oplocie dac

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

: śr sie 19, 2009 1:38 am
autor: JARO_Cz-wa
adrian055 pisze:...jaka jest sruba od cisnienia oleju w bloku a jaka w turbinie orgi PGT i jaka przychodzi do turbiny t25. prosze jakis wymair bo chicałym weza w stalowym oplocie dac
Średnica oryginalnie w bloku i ihi jest na śrube M10. Natomiast co do T25 to się nie wypowiem tak na 100%, ale w T28 jest M11, więc podejżewam, że w T25 jest identyko. Choć lepiej niech się wypowie ktoś kto ma/miał T25

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

: śr sie 19, 2009 3:14 am
autor: ziuzio
A konkretnie PGT i UT mają seryjnie M10x1, zaś w T25/T28 jest paskudne M11x1-warto poprosić sprzedającego o dołączenie takiej śruby do turbawki:).

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

: śr sie 19, 2009 8:49 am
autor: adrian055
o widzisz dzieki wielkie za info:D:) mysle ze innym tez sie takie informacje przydadza:)

Re: Przewody olejowe i wodne w oplocie...

: pn wrz 14, 2009 10:14 pm
autor: adrian055
a jeszcze jedno pytanko jaka dlugos przewodu wziasc miedzy blokiem a turbinka , jesli mi zakuja przewod??