Strona 1 z 1
bov
: śr lip 13, 2005 4:28 pm
autor: jugo500
przyszedł czas na składanie silnika i powstałl problem ,moce jakie mnie interesują to około 155-160 KM . proszę mądre głowy o wypowiedzenie się jak bespieczne to wykrzesać z silnika . najbardziej będę wdzięczny za wskazanie jaki BOV kupić . myślę ,że ceny ponożej są dość rozsądne tylko niewiem który kupić
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=24388
dodam,że niekoniecznie musi robić psssttttt

: śr lip 13, 2005 6:57 pm
autor: ziuzio
Link nie działa, ale ceny z przedziału 200-300zł są w porządku. W sprawie BOVa uderzaj do dr red devil lub proper5gtt z tamtego forum. Taki co robi psssst kosztuje 300zł.
Co do mocy to jeżeli zostajesz przy seryjnych wtryskiwaczach to regulowany regulator ciśnienia paliwa z Lancii, standardowa obróbka głowicy i kolektora ssącego(mówi się że w turbo nic nie daje, ale jednak konik do konika i zbierze się niezłe stadko

), dobra wkładka filtra powietrza, wyważene układu tłokowo-korbowego wraz z kołem zamachowym wcześniej stoczonym, większy IC, wałek rozrządu z 1.4N/A(lub lepiej nawet z 1.4T lub jakiś lepszy wydumany, np. okolice 270 podobno dobrze się sprawdzają w średnio wysilonych T), wydech 2.5", większa suszarka także nie zaszkodziłaby w szukania takich mocy. Oraz sporo cierpliwości przy regulacjach potworka lub zakup i podpięcie się z SMT6+strojenie. Przy okazji nie zaszkodziłoby dobre sprzęgło przy takiej mocy

.
: śr lip 13, 2005 8:24 pm
autor: jugo500
to był link do produktu proper5gtt

ale mam jaszcze kilka pytań :
1- kto obrobi głowice i kolektor ??
2- gdzie kupić regulator , najlepiej uzywkę bo w zimie i tak wsadzam 2,0 T więc 1,3 musi pochodzić do pażdziernika potem ma emeryture
3- o ile stoczyć koło zamachowe
4- ma ktoś wałek od 1.4 T ??
5 - jakę dać turbine ?? myślałem nad garettem t3 z 1,8 T VAG
i wreszcie
6- jutro wybieram się po rury na tydech i dolot wydech robie 2,5 ale niewiem czy downpipe niezrobię 3 cale .
ufffff moje palce

wasze odpowiedzi są dlamnie na wagę złota
a i zapomniałem jeszcze moce w okolicy 200 KM też mnie zadowalają

: śr lip 13, 2005 9:57 pm
autor: marcin77
jugo500 pisze:to był link do produktu proper5gtt

ale mam jaszcze kilka pytań :
1- kto obrobi głowice i kolektor ??
2- gdzie kupić regulator , najlepiej uzywkę bo w zimie i tak wsadzam 2,0 T więc 1,3 musi pochodzić do pażdziernika potem ma emeryture
3- o ile stoczyć koło zamachowe
4- ma ktoś wałek od 1.4 T ??
5 - jakę dać turbine ?? myślałem nad garettem t3 z 1,8 T VAG
i wreszcie
6- jutro wybieram się po rury na tydech i dolot wydech robie 2,5 ale niewiem czy downpipe niezrobię 3 cale .
ufffff moje palce

wasze odpowiedzi są dlamnie na wagę złota
a i zapomniałem jeszcze moce w okolicy 200 KM też mnie zadowalają

kombinator, lepiej zbieraj na te 2.0 od cupe

: śr lip 13, 2005 11:10 pm
autor: colin
jugo500 pisze:to był link do produktu proper5gtt

ale mam jaszcze kilka pytań :
1- kto obrobi głowice i kolektor ??
2- gdzie kupić regulator , najlepiej uzywkę bo w zimie i tak wsadzam 2,0 T więc 1,3 musi pochodzić do pażdziernika potem ma emeryture
3- o ile stoczyć koło zamachowe
4- ma ktoś wałek od 1.4 T ??
5 - jakę dać turbine ?? myślałem nad garettem t3 z 1,8 T VAG
i wreszcie
6- jutro wybieram się po rury na tydech i dolot wydech robie 2,5 ale niewiem czy downpipe niezrobię 3 cale .
ufffff moje palce

wasze odpowiedzi są dlamnie na wagę złota
a i zapomniałem jeszcze moce w okolicy 200 KM też mnie zadowalają

1. Ja moge

Chcesz na seryjnych zaworach, czy wwieksze moze (bo zamawiam niedlugo...)
3. ile sie da byleby zyletki nie zrobic
5. k03 z 1.8t 150KM lub k03s z 1.8t 180KM byly by najlepszym rozwiazaniem.
6. downpipe rob jak bedziesz mial juz turbo zamontowane....
: czw lip 14, 2005 2:16 am
autor: jugo500
silnik 2,0 T to nawet bym już miał tylko ,że jest od dedry i goły niestety , narazie wycisnę co się da w 1,3 w zimie planuje swap.
już wiem ,że do końca sierpnia niekupie innej turbiny więc robie downpipe 2,5 cala tak jak cały układ

: czw lip 14, 2005 6:41 am
autor: ziuzio
1. Jesteś z Poznania więc dość blisko masz do Świątka, tam też szukaj wałka rozrządu.
2. Regulator kup nowy 200zł, a używkę kupisz najtaniej za 100zł jeśli Ci się naprawdę dobrze trafi(z reguły ceny nie niższe niż 150zł).
3. Stocz do wieńca od tylnej strony.
5. Wydaje się być w sam raz taki świstak

.
6. Będzie ciężko z miejscem

- przy pasowaniu turbiny staraj się ją wysunąć jak najbardziej nad skrzynię.
: czw lip 14, 2005 10:30 pm
autor: jugo500
z chwilowego braku fumduszy torbo narazie zostaje standardowe ale musi dać z siebie maksa
wydech w fazie produkcji
dolot tak samo
niemam jeszcze IC (niechciało mi się dzisiaj odwiedzić giełdy

)
wtryski pewnie większe będą niewiem jak z pompą paliwa
no i bez smt6 pewnie się nieobejdzie
ale jedno wiem napewno niema w moim uno grama rdzy , buda po remoncie dodatkowo obspawana . pokazałem znajomemu blacharzowi ten filmik z uno 570 CV i wtedy dopiero pojoł jak bardzo musi wzmocnić moje maleństwo
colin zobacz na pw
: czw lip 14, 2005 10:49 pm
autor: colin
jugo500 pisze:z chwilowego braku fumduszy torbo narazie zostaje standardowe ale musi dać z siebie maksa
wydech w fazie produkcji
dolot tak samo
niemam jeszcze IC (niechciało mi się dzisiaj odwiedzić giełdy

)
wtryski pewnie większe będą niewiem jak z pompą paliwa
no i bez smt6 pewnie się nieobejdzie
ale jedno wiem napewno niema w moim uno grama rdzy , buda po remoncie dodatkowo obspawana . pokazałem znajomemu blacharzowi ten filmik z uno 570 CV i wtedy dopiero pojoł jak bardzo musi wzmocnić moje maleństwo
colin zobacz na pw
To glowice sobie odpusc - na seryjnym turbo sensu grzebania w niej raczej brak. Turbo sie bedzie wczesniej wkrecac, ale gore zabije i tak sprezarka, ktora dusi wszystko

Juz lepiej wieksze turbo na seryjnej glowicy - w punto da sie na 0,95bar zrobic kolo 160KM bez rozbierania silnika
A na seryjnym turbo to 1,5 bar w piku i 1,0 do konca chwile pojezdzi:)
: pt sie 05, 2005 8:33 pm
autor: jugo500
panowie może ktoś się kiedyś natknoł na uno turbo ale z silnikiem 2,0 T ?? niechodzi mi o rizi 4x4 ale o fwd.
najlepiej fotki komory silnika a dokładnie jego ustawienie
za ciekawe info stawiam browarek

: wt sie 09, 2005 11:02 pm
autor: Yaninnya
jugo500 pisze:panowie może ktoś się kiedyś natknoł na uno turbo ale z silnikiem 2,0 T ?? niechodzi mi o rizi 4x4 ale o fwd.
najlepiej fotki komory silnika a dokładnie jego ustawienie
za ciekawe info stawiam browarek

Proszszszszsz:
http://avanti-motorsport.co.uk/Body_Kits/body_kits.html
I przewiń do dołu na żółtego UT (żeby potem mnie nikt nie chciał ukamienować: te body kit'y są

).
: czw sie 11, 2005 1:02 am
autor: jugo500
tego z avanti już widziałem , chodzi mi raczej o stronę techniczną , ale przy najbliższej okazji piwko stawiam

: czw sie 11, 2005 10:36 pm
autor: Yaninnya
jugo500 pisze:chodzi mi raczej o stronę techniczną
Co konkretnie chcesz wiedzieć?