Strona 1 z 4

Robienie mocy w PGT... Wszelkie pytania i te pe

: sob maja 23, 2009 1:43 pm
autor: Vision
Jak w temacie chciałbym przekręcić stronę zimną w T25 tak aby nie szło powietrze przy kolektorze (górą) tylko tak jak jest to w przypadku IHI dołem pod silnikiem.


Tutaj pojawia się problem co wykombinowac z westegatem...


I druga część tematu:
Czy seryjny downpipe od 200sx'a nie będzie za mały???

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: sob maja 23, 2009 3:30 pm
autor: wsk
Ja to mam rozwiazane tak ze orginalne mocowanie WG co jest na stronie zimnej jest odciete i jest zrobione nowe przykrecane po drugiej stronie.

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: sob maja 23, 2009 7:04 pm
autor: Vision
wsk pisze:Ja to mam rozwiazane tak ze orginalne mocowanie WG co jest na stronie zimnej jest odciete i jest zrobione nowe przykrecane po drugiej stronie.

W jaki sposób to zrobiłeś? Jak przymocowałeś WG?

Napisz jak najwięcej na ten temat

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: ndz maja 24, 2009 12:45 am
autor: Lui
downpipe od dwusety przedewszystkim nie pasuje bo byś miał wylot do tyłu do kabiny

mocowanie WG to indiwidualna sprawa, zrób jak Ci pasuje, ja swoje t25 mam od 605, WG przykręcone do blachy w kształcie dużej litery U , musiałem też zmienić na inne (od gt28r) bo seryjne było duże i się nie mieściło pod kolektorem dolotowym....

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: ndz maja 24, 2009 9:17 am
autor: hz10
ja zamontowałem dp od pgt brakuje tylko jednego mocowania które poprostu odciołem ze starej muszli ihi i dospawałem do muszli t25 całe 10min roboty :wink:

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: ndz maja 24, 2009 11:26 am
autor: Vision
A jakby skrócić drut od WG i przymocować go do śrób od strony gorącej??? Zdałoby to egzamin?

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: ndz maja 24, 2009 11:29 am
autor: ZibiUT
Będzie za goroco.

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: ndz maja 24, 2009 1:20 pm
autor: Vision
Lui pisze:downpipe od dwusety przedewszystkim nie pasuje bo byś miał wylot do tyłu do kabiny

mocowanie WG to indiwidualna sprawa, zrób jak Ci pasuje, ja swoje t25 mam od 605, WG przykręcone do blachy w kształcie dużej litery U , musiałem też zmienić na inne (od gt28r) bo seryjne było duże i się nie mieściło pod kolektorem dolotowym....

Lui rozumiem to tak że wg jest zamocowany po drugiej stronie miejsca oryginalnego na tej blaszce która przykręcona jest w standardowe otwory?

A może przypadkowo foteczke jakąś masz?

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: ndz maja 24, 2009 1:56 pm
autor: Lui
Wieczorem dam, mam akurat zdjety kol. dolotowy to będzie widać.

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: ndz maja 24, 2009 3:17 pm
autor: Vision
Lui pisze:Wieczorem dam, mam akurat zdjety kol. dolotowy to będzie widać.

Elegancko :)

Czekam na fote :)

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: pn maja 25, 2009 3:27 pm
autor: Vision
Lui i jak ??? Robiłes fote?

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: pn maja 25, 2009 11:32 pm
autor: Lui
kurde, tak się dzisiaj wziąłem do roboty że założyłem wszystko i dopiero później przypomniałem sobie o fotce

zaraz to zgram i zobacze czy coś widać, jak nie to walne ładniejszy rysunek w paincie :P

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: wt maja 26, 2009 12:11 am
autor: Lui
nic na tym zdjęciu nie widać niestety
mam nowe

Obrazek

Akurator jest przykręcony do tej żółtej blachy która to przykręcona jest z tyłu obudowy kompresora, orginalnie jest miejsce na śrubki chyba tylko po drugiej stronie.

Wylot kompresora mam do góry.

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: wt maja 26, 2009 11:15 am
autor: Vision
Dobra kumam :)


Jeszcze powiedzcie mi jak najlepiej przekręcic turbo w taki sposób aby strona zimna była tak jak w serii :)

Re: Przękręcenie strone zimnej w T25+ downpipe

: wt maja 26, 2009 12:17 pm
autor: ZibiUT
Zalezy jak masz mocowana stronę zimną i gorącą. U mnie był taki pierścień zegera ze się go ściskalo i mozna było krecić częścią zimną. Część goracą mam na 4 śruby które luzujesz i też powinno elegancko się dać przekrecić turbo.