Strona 1 z 5
swap
: czw kwie 09, 2009 10:43 pm
autor: ciemol
Orientujecie sie moze jaka buda najlepsza na przekładke?
Słyszałem ze w 900 1.0 i 1.1 mnostwo pierdołek do przerabiania a 1.4 i 1.5 nie ma takiego problemu
: czw kwie 09, 2009 11:06 pm
autor: ZibiUT
Różnica to jedynie zawieszenie silnika bo reszta to to samo.
I tak trzeba się nakombinować, zmienić zwrotnice, zbirnik chyba ze da się mocną wewnetrzną pompkę itd
Re: swap
: czw cze 04, 2009 11:28 pm
autor: ciemol
jest na forum pare osob ktore maja "przeszczepy" i to do nich pytanie
jak rozwiazaliscie sprawe drazków, wachaczy i stabilizatorów? wszystko z ut czy to co było w dawcy?
Re: swap
: czw cze 04, 2009 11:35 pm
autor: kwiatek.pl
ciemol pisze:jest na forum pare osob ktore maja "przeszczepy" i to do nich pytanie
jak rozwiazaliscie sprawe drazków, wachaczy i stabilizatorów? wszystko z ut czy to co było w dawcy?
zapytaj bad soldiera on ostatnio robil swapa z 1.0
Re: swap
: czw cze 04, 2009 11:39 pm
autor: ciemol
poczekam az ktos sie wypowie

Re: swap
: pt cze 05, 2009 1:17 am
autor: beza
z tego co wiem to
DJ nie mial zadnych problemow przy przekladce z 900 na 1.4 w budzie mk1, wrzucil wszystko z 1.4 bez druciarstwa i kombinowania

Re: swap
: pt cze 05, 2009 10:53 am
autor: Lui
Ja z 1.0 gaźnika przerabiałem, żadnego problemu. Nawet sobie zostawiłem elegancki nierdzewiejący plastikowy bak z 1.0
Re: swap
: pt cze 05, 2009 11:51 am
autor: ciemol
czyli ze zostawiam ile sie da, jedynie to co ma byc "tuningowe" to przekładam, wiecie o co chodzi
a jakie ewentualnie kombinacje alpejskie moga mnie zaskoczyc?
Re: swap
: pt cze 05, 2009 12:30 pm
autor: ZibiUT
Jak masz wtrysk jednopunktowy o albo zmieniasz bak albo kupujesz pompę od punto gt czy inną wydajną i montujesz wewnątrz baku.
Reszta powinna pasowac nawet przewody paliwowe mozesz zostawić jak były dobre teflonowe czy takie czarne plastikowe.
Re: swap
: pn cze 08, 2009 4:36 pm
autor: SpawerBoshmen
Pozostaje jeszcze kwestia wybierania skrzyni biegów. Przykładowo w mk1 900 wybieranie dolne i aby włożyć silnik 1.4 który ma górne trzeba wyciąć dziure na lewarek . Bak do mk1 z budy mk2 nie pasuje za bardzo otwory trzeba rozwiercić. Osłony blaszane termiczne nad rurą wydechową z mk2 nie pasują do mk1. Przewody paliwowe w mk2 idą inaczej niż w mk1. W Mk2 idą pod autem a w mk1 przez auto. Co sie tyczy uno turbo mk1 przewody też idą przez auto. No i to w sumie wszystko teoretycznie co zapamiętałem z tego jak to przerabiałem. Zawieszenie pasuje idealnie. I jeszcze mocowanie pancerza od linki sprzęgła w karoseri jest troche inne i nalzey wywiercić dziury na śruby. mam nadzieje ze sie przydało to co napisałem. Ogólnie nie ma tragedi śmiało można przerabiać.
Re: swap
: pn cze 08, 2009 6:17 pm
autor: ciemol
sii
ja raczej mk2, a jakiego szukac, w sensie jaka wersja silnikowa, zeby nie było problemow ze skrzynia i ogolnie biegami. bo
bad soldier cos mowił ze musiał przerabiac i lewarek biegów ma krzywo?

Re: swap
: pn cze 08, 2009 6:50 pm
autor: Abarth
Musiał przerabiać ponieważ są 2 rodzaje skrzyń z dolnym i górnym wybieraniem

w mk2 są raczej z górnym wybieraniem
Re: swap
: pn cze 08, 2009 9:48 pm
autor: ciemol
DjGTExodus pisze:Musiał przerabiać ponieważ są 2 rodzaje skrzyń z dolnym i górnym wybieraniem

w mk2 są raczej z górnym wybieraniem
klar, ale o coz to chodzi?
Re: swap
: pn cze 08, 2009 10:11 pm
autor: ZibiUT
Nie tylko o to chodzi.
Najlepiej jak byś miał 1,4 lub 1,5 bedzie najmniej przeróbek
Re: swap
: wt cze 09, 2009 12:13 am
autor: beza
ciemol pisze:DjGTExodus pisze:Musiał przerabiać ponieważ są 2 rodzaje skrzyń z dolnym i górnym wybieraniem

w mk2 są raczej z górnym wybieraniem
klar, ale o coz to chodzi?
łopatologicznie -> gorno- w aucie, dolno- pod autem
