Strona 1 z 1

ręce opadają

: pt lut 13, 2009 9:17 pm
autor: ostry
dzisiaj wsadziłem turbo i pojechałem przetestować, pyrkałem sobie i zauważyłem ze silnik jakoś cicho chodzi ale jade dalej za jakiś czas jak sie zagrzał przegoniłem go po mieście i przydławiło go na wysokich obrotach ale jade dalej i jest normalnie, zgasiłem na orlenie, zatankowałem, i nie zapali wyszło na rozrusznik bo kontrolki świecą a nie kręci, włączam zapłon a pompka chodzi cały czas i nie wyłącza się, odpaliłem na pycha a ten za chwile zgasł, zaciągnąłem do domu i odpaliłem na pycha a tu ciśnienie oleju prawie 4 bary a jak przygazuje to ponad 4 a normalnie zawsze było 2 max

i co to sie porobiło ? już mnie wkurwia to auto bo więcej robie go niż jeżdże

: pt lut 13, 2009 11:49 pm
autor: hz10
będe zgadywał : naprawił sie czujnik ciśnienia oleju :D

: pt lut 13, 2009 11:57 pm
autor: ostry
a dlaczego silnik całkiem inaczej chodził tak cicho ?

: sob lut 14, 2009 1:28 am
autor: ziuzio
Skoro wrzuciłeś turbo, to może wszystkie nieszczelności na wydechu są naprawione przy okazji?

: sob lut 14, 2009 2:31 am
autor: ciemol
silnik cicho chodzi przez turbo, u siebie miałem przelot i oprocz pomruku było bardzo cicho

: sob lut 14, 2009 11:08 am
autor: goofer007
Ciemol, on zmienił turbo, a nie uturbił.

: sob lut 14, 2009 11:19 am
autor: ostry
dokładniej to wyciągnąłem i wsadziłem spowrotem i takie cyrki sie dzieją

a możliwe że to ciśnienie takie przez niedrożny przewód olejowy do turbo ?

: sob lut 14, 2009 11:32 am
autor: ostry
hz10 pisze:będe zgadywał : naprawił sie czujnik ciśnienia oleju :D
ale pokazywał zawsze 1,5 do 2 a teraz 4 i ponad i ten silnik całkiem inaczej chodzi a wy jakie macie w swoich ciśnienie oleju ?

: sob lut 14, 2009 11:56 am
autor: ciemol
a no sory zle zozumiałem :D ja u siebie miałem 2 i takie jest optymalne

: sob lut 14, 2009 12:04 pm
autor: mrowczan
ostry pisze: a możliwe że to ciśnienie takie przez niedrożny przewód olejowy do turbo ?
Pewnie przez to by troche wzroslo, ale bez przesady, ze 2 razy.

: sob lut 14, 2009 1:38 pm
autor: wsk
Ja mam na zimnym na wolnych cos 2 bary na cieplym z 1,8 a jak cisne to pod 3,5 - 4. Ale powiem wam ze mialem w rece ostatnio kilka roznych tych baczkow do pomiaru cisnienia oleju tego co pokazuje na zegarach i kazda sztuka pokazywala co innego :D:D:D:D

: sob lut 14, 2009 2:04 pm
autor: ostry
temat do usunięcia :D masa na skrzyni była odpowiedzialna za ten cały cyrk he he :D :D :D

: sob lut 14, 2009 2:05 pm
autor: ciemol
taka pierdołka i taki cyrk :D

: ndz lut 15, 2009 7:33 am
autor: Pawlak
czasem tak jest najciężej znalesc pierdółkę a nie poważny problem grunt ze sie udało

: pt mar 13, 2009 10:16 am
autor: ant_eater
Haha ja tez mialem takie jajo u siebie. Dalem iksowi w palnik na track dayu i spadla wtyczka z czujnika oleju zwierajac do masy :lol:
Oczywiscie zawsze jest tak, ze zanim znajdziesz prosta przyczyne to wymyslasz najbardziej pesymistyczne i skomplikowane problemy - zanim sie polapalem osochodi zdazylem rzucic tone miesa.