Strona 1 z 2
Turbo t25/28
: ndz lut 08, 2009 11:22 pm
autor: szymons1990
z czystej ciekawosci,

co o tym sadzicie??sprawdzi sie w unie??
http://allegro.pl/item544041310_turbosp ... 280km.html
: ndz lut 08, 2009 11:25 pm
autor: DeviL
Jesli celujesz w moce 250km to sie sprawdzi , jak mniej to moze byc lagowate

: ndz lut 08, 2009 11:27 pm
autor: mrowczan
To jest T25 z wirnikiem kompresora od T28, wiec nie wiem, skad chlop wzial te 280-300km

A sprawdzic to sie sprawdzi, bo zeliwo wcale nie jest takie duze.
: ndz lut 08, 2009 11:34 pm
autor: szymons1990
przy jakich obrotach zacznie bic??
: ndz lut 08, 2009 11:45 pm
autor: DeviL
Moznaby szacowac ,ze kolo 5tys obr bedzie max boost , moze wiecej ,zalezy jaki setup silnika itd

: ndz lut 08, 2009 11:59 pm
autor: szymons1990
a jakie cisnienie zniesie taka i przyokazji jakie cisnienia znosi t25
: pn lut 09, 2009 7:07 am
autor: ZibiUT
Bedzie spory lag i raczej nie bedzie się przyjemmnie jeździć chyba ze chcesz np zrobić samochód na 1/4 mili i dołozysz nitro, które pozwoli wkrecać się szybciej takie turbinie. Moc to tak jak napisał Devil. T25 z ar 49 wydechu i 48 ssania daje spokojnie 1,2 bara teraz i wg wyliczeń da rade do 1,3-1,4. Przy takiej hybrydzie już troszke ciężko się liczy.
: pn lut 09, 2009 8:32 am
autor: mrowczan
Laga tak duzego raczej nie bedzie, u mnie na zeliwie .63 mialem max boost w okolicach 4500 (+wydmuchana uszczelka na wydechowym, wiec pewnie byloby wczesniej), rotor na .64 ma max przy 4000. Zobaczymy dzisiaj/jutro, jak ja na takiej muszli bede mial

: pn lut 09, 2009 2:02 pm
autor: szymons1990
mysle raczej o robieniu go na droge wiec taka turbinka odpada(szkoda bo potencjal duzy)czyli najlepiej T25??
: pn lut 09, 2009 2:11 pm
autor: ZibiUT
to jest t25 ale z AR wydechu 63 a potrzebujesz z 49. Szukaj z Saaba turbo, rovera turbo albo volvo 1,8T. Ewentualnie mozesz popatrzeć za K14, TD04-9 itp. Ważne aby czesc wydechowa nie była za duza bo turbo bedzie późno wstawać. Ważne też aby czesc zimna miała odpowiednia wielkość i aby nadmuchała odpowiednio powietrza. Z moich obzerwacji wynika ze turbiny z diesli 1,9l i powyżej powyżej ale nie ze zmienną regulacją łopatek bedą dobre.
: pn lut 09, 2009 3:02 pm
autor: BARTEKcoupe
k14 ma taki sam potencjał jak t25?? ona wielkością nie odbiega od serii??
: pn lut 09, 2009 3:33 pm
autor: ZibiUT
: pn lut 09, 2009 3:40 pm
autor: ZibiUT
Teraz tak patrze ze wg map k14 jest wieksza.
: pn lut 09, 2009 3:46 pm
autor: BARTEKcoupe
Będę zakładał do punto k14, ale dokładnie nie wiem jakie a/r ma, bo na muszlach nie pisze

Jednak strona zimna jest takiej samej wielkości, co do gorącej to nie mam pojęcia
: pn lut 09, 2009 3:51 pm
autor: ZibiUT
No własnie mozliwe ze od strony goracej tez duzo zalezy. Mam w domu rozebraną k14 to w porównaniu do mojej T25 to ona jest mniejsza.