Strona 1 z 1
polaczenie silnika 1.3 i 1.4 T
: ndz lut 08, 2009 1:45 am
autor: Tschoob
Witam
mam pytanko...
zakladajac na doł 1.3T gore od 1.4T bedzie pasowal osprzet silnika z 1.3T ? chodzi mi o komputer i przeplywomierz,alternator...
: pn lut 09, 2009 1:12 am
autor: Tschoob
nikt nie wie ?
: pn lut 09, 2009 1:33 am
autor: wsk
Altelnator na sroby chyba bedzie pasil zalezy tez jaki masz pasek czy klinowy czy wielorowkowy w 1.3t typowy klin, 1.4t byly juz chyba wielorowki, a komp hmm... zalezy co rozumiesz komp bo w 1.4t jest LEJetronic 3.1 a w 1.3t LEJestronic 2 takze jest to cos innego przeplywomierz jest zupelnie inny, pozostale czujniki raczej takie same, wtryski lekko wieksze w 1.4t. Takze albo zostawiasz cały system sterowania z 1.3t albo z 1.4t.
: pn lut 09, 2009 10:58 pm
autor: ziuzio
Będzie pasowało, a jeżeli zostawisz wtryski z 1.4T ze sterowaniem z 1.3T to trochę będzie bogato.
: pt lut 13, 2009 11:20 am
autor: Tschoob
a gdybyscie mieli silnik 1.4T bez osprzetu ze skrzynia i poloskami i kompletne 1.3T ze wszystkim to co byscie zrobili ? silnik ma byc rozwojowy i skladany na nowych czesciach i po pierwszym strojeniu ma miec ~180KM...remontowac jeden,czy robic hybryde z dwoch ?
: pt lut 13, 2009 11:31 am
autor: turbomaniak
Zrob remont tego ktory jest w lepszej kondycji, jeden i drugi silnik jest rozwojowy takze nie masz sie nad czym zastanawiac

: pt lut 13, 2009 11:33 am
autor: hz10
załóż skrzynie i półośki do 1.3 i masz kpl. ten silnik jest tak samo albo i bardziej rozwojowy od 1.4
: pt lut 13, 2009 11:42 am
autor: ZibiUT
ALe wiesz, że zwiekszanie pojemności to najtańsze konie. Tu decyzja musi byc raczej na zasadzie 1,3 lepszy stan lub 1,4 i tyle.
: pt lut 13, 2009 11:55 am
autor: lukasz1t
Zibi122 pisze:ALe wiesz, że zwiekszanie pojemności to najtańsze konie. Tu decyzja musi byc raczej na zasadzie 1,3 lepszy stan lub 1,4 i tyle.
To że zwiększanie pojemności jest najtańszym sposobem na moc jest sprawą oczywistą, ale należy też zauważyć, że różnica pomiędzy 1,3 a 1,4 wynosi zaledwie 71 ccm więc w tym wypadku 1,4 naprawdę nie będzie dużo lepszym rozwiązaniem...
: pt lut 13, 2009 1:54 pm
autor: Tschoob
oba sa w tej samym stanie tzn do generalnego remontu...glowica i tak bedzie robiona,caly uklad korbowy z korbowodami,sprzeglem i kolem wywazony i silnik odrazu bedzie przygotowany na 180 km a nie doprowadzony do serii...silnik to co bedzie potrzebne to tylko nowe czesci...
: sob lut 14, 2009 1:33 am
autor: ziuzio
Blok z 1.3T, cały układ tłokowo-korbowy z 1.4T. Skrzynia z 1.4T.
Głowa ta, która nie popękana.
Jakie tłoki i korby dajesz-seria+tulejownia czy kujesz z nadwymiarem?