Strona 1 z 2
Turbina KKK K14
: śr gru 17, 2008 9:21 pm
autor: BARTEKcoupe
Zamierzam założyć do PGT turbinę K14, Może mi ktoś napisać coś o niej lub wyjaśnić znaczenie tej mapy. Czy jest ona lepsza od serii IHI i można na niej więcej dmuchnąć od serii?? Któryś z użytkowników ma ją chyba w UT.
czekam na wypowiedzi

: śr gru 17, 2008 9:45 pm
autor: ZibiUT
: śr gru 17, 2008 9:49 pm
autor: ostry
no ja mam K14 niby seria okolo 0,6 bara, bezpiecznie 1,2, extreme 1,5
jak ja robiłem extreme to rozwaliłem oryginalny zegar w ut to nie wiem ile było ale padła za chwile, oczywiście to moje extreme to był wypadek he he

: śr gru 17, 2008 9:57 pm
autor: BARTEKcoupe
a na tym ,,bezpiecznym 1.2'' to jakie przyrosty??
: śr gru 17, 2008 10:11 pm
autor: ostry
nie wiem najlepiej jak byś obliczył to co Ci
Zibi122 wysłał i sie pochwalił co wyszło

ale na pewno wcześnie wstaje, przynajmniej moje

: czw gru 18, 2008 9:38 pm
autor: BARTEKcoupe
Obliczyłem wszystko według manualna(tylko czy dobrze)

Liczyłem to pod to "bezpieczne" doładowanie 1,2. Wychodzi że nie ma problemu przy tym doładowaniu, wstaje tak koło 3,400obr/min i ciągnie do końca o ile dobrze rozumiem mapę

: czw gru 18, 2008 9:42 pm
autor: ostry
BARTEKcoupe pisze:wstaje tak koło 3,400obr/min
moje raczej 2500 wstaje przy 3400 to już jade

: czw gru 18, 2008 9:44 pm
autor: BARTEKcoupe
tyle wywnioskowałem ale chyba błędnie

: czw gru 18, 2008 9:47 pm
autor: BARTEKcoupe
wygląda na to że w punto będzie chodzić jak seria
: pt gru 19, 2008 12:06 am
autor: DeviL
Niby przeplyw tej turbiny jest do jakis ~240km , boost jak widac

: pt gru 19, 2008 12:15 am
autor: BARTEKcoupe
średnio rozumuje te mapy więc pytam
ostry pisał w swoim wątku że turbinę ma z vw ja natomiast tą wyrwałem z iveco daily
: pt gru 19, 2008 12:50 am
autor: ostry
dokładnie audi, vw a to z tabliczki
KUND.-NR.: 068 145 703L
ATL.-NR.: 89 743 0271
AUSF.-NR.: K14 6082
: pt gru 19, 2008 1:45 pm
autor: BARTEKcoupe
jeszcze jedno pytanko - bez strojenia się chyba nie obejdzie jak założę tą turbinę??
: pt gru 19, 2008 2:57 pm
autor: DeviL
Ja smigalem troche czasu na turbinie o 60% wiekszej a i tak byl zalany wozik , chociaz niby boost zdjalem o jakies 0.3 bara

EGT zegar sie przydaje jesli np nie bedziesz miec mozliwosci dostrojenia , albo ogranicz boost do jakis 0.6 bara ,chociaz przy takim booscie nie ma zabawy w turbo silniku odprezonym
: śr gru 24, 2008 1:44 pm
autor: BARTEKcoupe
Panowie jeszcze mam jedno pytanko

Turbina po założeniu będzie miała wlot oleju u dołu-jest mniejszy otwór dlatego tak sądze, natomiast odpływ u góry. Słyszałem że może to mieć jakiś wpływ na smarowaniem olejem?? Turbo jest z iveco a tam wyjście z kolektora było skierowane do góry i dlatego teraz to tak wygląda a nie inaczej.