Strona 1 z 1
temperatura oleju
: śr paź 01, 2008 9:45 pm
autor: ed hunter
w moim pgt poprzedni wlasciciel zamontowal wskaznik temp. oleju, daje on duzo do myslenia, przy takiej temp. na zewnatrz jak teraz tzn. rano w okolicach 5-7 stopni znosna temp oleju(powyzej 70 stopni) jest po jakis 15-20 km wolnej jazdy za miastem (do 100 km/h), ale wystarczy troszke szybszej i zaraz spada w okolice 60 stopni, namierzylem ostatnio cus takiego:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=200 , ma ktos z Was moze doswiadczenie z tym urzadzonkiem?
: śr paź 01, 2008 10:56 pm
autor: DeviL
U mnie jak jade bez doladowania to temp waha sie miedzy 55 a 70stC , jak pocisne to dochodzi do 80-85 , ale potem w miare szybko sie chlodzi do 70 , mam chlodnice oleju i big FMIC

: śr paź 01, 2008 11:14 pm
autor: hz10
ja mam chłodnice z golfa (wodną) więc nie ma problemów ze skokami temp oleju

dzięki niej szybko nagrzewa sie olej nawet na postoju
: wt paź 07, 2008 12:35 pm
autor: ed hunter
wie ktos moze jaki jest gwint na wejsciu sruby od filtra oleju w blok? filtr ma M20x1,5 a nie wiem jak jest z drugiej strony, musze to wiedziec zeby zamowic taka do tego mocal'a
: wt paź 07, 2008 8:55 pm
autor: ZibiUT
W ksiązce znalazłem z to M20x1,25 ale ile wtym prawdy to nie wiem.
: ndz paź 26, 2008 10:55 pm
autor: ed hunter
hz10 pisze:ja mam chłodnice z golfa (wodną) więc nie ma problemów ze skokami temp oleju

dzięki niej szybko nagrzewa sie olej nawet na postoju
moze jakas fotka jak bedzie chwilka czasu bo jednak sie okazalo ze nie da sie zamocowac tego mocala (w sesie p&p) i moze tez bym zalozyl cus takiego
pz. gwint w bloku jest taki sam jak pod filtr oleju, dobrze jest ufac ale jeszcze lepiej sprawdzic
