Strona 1 z 1

temperatura oleju

: śr paź 01, 2008 9:45 pm
autor: ed hunter
w moim pgt poprzedni wlasciciel zamontowal wskaznik temp. oleju, daje on duzo do myslenia, przy takiej temp. na zewnatrz jak teraz tzn. rano w okolicach 5-7 stopni znosna temp oleju(powyzej 70 stopni) jest po jakis 15-20 km wolnej jazdy za miastem (do 100 km/h), ale wystarczy troszke szybszej i zaraz spada w okolice 60 stopni, namierzylem ostatnio cus takiego: http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=200 , ma ktos z Was moze doswiadczenie z tym urzadzonkiem?

: śr paź 01, 2008 10:56 pm
autor: DeviL
U mnie jak jade bez doladowania to temp waha sie miedzy 55 a 70stC , jak pocisne to dochodzi do 80-85 , ale potem w miare szybko sie chlodzi do 70 , mam chlodnice oleju i big FMIC :wink:

: śr paź 01, 2008 11:14 pm
autor: hz10
ja mam chłodnice z golfa (wodną) więc nie ma problemów ze skokami temp oleju :wink: dzięki niej szybko nagrzewa sie olej nawet na postoju

: wt paź 07, 2008 12:35 pm
autor: ed hunter
wie ktos moze jaki jest gwint na wejsciu sruby od filtra oleju w blok? filtr ma M20x1,5 a nie wiem jak jest z drugiej strony, musze to wiedziec zeby zamowic taka do tego mocal'a

: wt paź 07, 2008 8:55 pm
autor: ZibiUT
W ksiązce znalazłem z to M20x1,25 ale ile wtym prawdy to nie wiem.

: ndz paź 26, 2008 10:55 pm
autor: ed hunter
hz10 pisze:ja mam chłodnice z golfa (wodną) więc nie ma problemów ze skokami temp oleju :wink: dzięki niej szybko nagrzewa sie olej nawet na postoju
moze jakas fotka jak bedzie chwilka czasu bo jednak sie okazalo ze nie da sie zamocowac tego mocala (w sesie p&p) i moze tez bym zalozyl cus takiego

pz. gwint w bloku jest taki sam jak pod filtr oleju, dobrze jest ufac ale jeszcze lepiej sprawdzic :)